• شنبه / ۳۰ دی ۱۴۰۲ / ۱۶:۲۹
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402103021404
  • خبرنگار : 30058

معاون دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد:

حضور دانشگاه محقق اردبیلی در سی‌وهشتمین جشنواره قرآن و عترت

حضور دانشگاه محقق اردبیلی در سی‌وهشتمین جشنواره قرآن و عترت

ایسنا/اردبیل معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی از برگزاری مرحله دانشگاهی سی‌وهشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان در این دانشگاه خبر داد.

عباس فنی‌اصل ۳۰ دی در گفت‌وگو با ایسنا از برگزاری مرحله دانشگاهی سی‌وهشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد و گفت: این جشنواره در بخش‌های معارفی(کتابخوانی)، آوایی، پژوهشی، فنآوری و تولیدات رسانه‌ای، هنری، ادبی، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و نوآفرینی برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه زمان آزمون رشته‌های معارفی(کتابخوانی) و حفظ  هفته اول اسفند ماه ۱۴۰۲ در سامانه quran.farnama.net خواهد بود، افزود: همچنین زمان آزمون رشته‌های آوایی نیز دوشنبه ۳۰ بهمن۱۴۰۲ ساعت ۱۴ برای خواهران و سه شنبه اول اسفند ۱۴۰۲ساعت ۱۴ برای برادران در سالـن شهید خودسیانی دانشگاه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به جوایز این جشنواره، افزود: در این جشنواره رتبه اول هر رشته ۱۲ صاحب جایزه میلیون ریالی شده  برای رتبه‌های دوم تا پنجم نیز جوایز نقدی در نظر گرفته شده است.

فنی‌اصل اضافه کرد: در صورت کسب رتبه کشوری در مرحله سراسری علاوه بر اختصاص جوایز کشوری، برای رتبه اول ۲۵ میلیون ریال، رتبه دوم ۲۰ میلیون ریال، رتبه سوم ۱۵ میلیون ریال و رتبه شایسته تقدیر ۱۲ میلیون ریال از سوی دانشگاه اهدا خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی خاطرنشان کرد: مهلت بارگذاری آثار تا اول اسفند ۱۴۰۲ بوده و ضروری است دانشجویان جهت ثبت‌نام  به لینک Quran.farnama.net  مراجعه نمایند.

وی با اشاره به تشکیل کمیته‌های مختلف در جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر این جشنواره، گفت: به منظور برگزاری دقیق و علمی این جشنواره شش کمیته با عناوین کمیته تبلیغات و روابط عمومی، کمیته اطلاع‌رسانی و ثبت‌نام، کمیته علمی، کمیته پشتیبانی، کمیته فرهنگی و کمیته مالی تشکیل گردید که هر کدام با توجه به وظایف و مأموریت‌های محوله در تلاش خواهند بود این جشنواره نیز همچون سنوات پیشین با کسب رتبه‌های برتر و ثبت افتخارت دیگر در پرونده فرهنگی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شود.

فنی‌اصل ادامه داد: این جشنواره یکی از رویدادهای عظیم قرآنی در سطح کشور بوده و مخاطبان آن دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز و مؤسسات آموزش عالی کشور می‌باشند که هر ساله در سه مرحله دانشگاهی، کشوری و ملی برگزار می‌شود و هدف از آن ایجاد انس و الفت قشر دانشگاهی به ویژه دانشجویان با قرآن و سیره اهل بیت(ع)، اعتلای اخلاق و ایمان و بصیرت دینی دانشجویان، تشویق و حمایت از نخبگان قرآنی دانشگاه‌ها، الگوسازی دانشجویان برای سایر اقشار جامعه و حاکمیت گفتمان قرآن و عترت در حوزه آموزش و پژوهش می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: امید می‌رود دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی همچون سال‌های گذشته که افتخارات مثال‌زدنی را برای دانشگاه ثبت کرده بودند، امسال نیز با همت مضاعف خود رتبه‌های برتر را در این جشنواره کسب نمایند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha