• یکشنبه / ۱ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۳
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1402110100412
  • خبرنگار : 50455

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم خبرداد؛

سامانه سیماد در مراکز درمانی استان راه‌اندازی می‌شود

سامانه سیماد در مراکز درمانی استان راه‌اندازی می‌شود

ایسنا/قم معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم از راه‌اندازی سامانه سیماد در مراکز درمانی استان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: اجرایی شدن این سامانه در مراکز درمانی سبب افزایش بهره‌وری و کاهش میزان هزینه‌ها می‌شود.

مهدی پوررضا معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی استان قم در جلسه شورای مدیران که در سالن شهید مطهری(ره) این دانشگاه برگزار شد، از راه اندازی سامانه سیماد در آینده نزدیک در مراکز درمانی استان خبر داد و گفت: این سامانه به صورت پایلوت در دو مرکز آموزشی درمانی کامکار-عرب نیا و شهدا اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: راه اندازی و آموزش سامانه یکپارچه مدیریت خرید ارزی و ریالی دارو و تجهیزات پزشکی مصرفی از طریق سامانه سیماد انجام می‌شود که با اجرایی شدن آن در دانشگاه علوم پزشکی قم دریافت درخواست‌های بیمارستانی تحت پوشش به صورت الکترونیکی، امکان اتصال به his  بیمارستان‌ها، نظارت بر موجودی انبارهای دارویی و استوک بخش‌های بیمارستان‌های تابعه دانشگاه و امکان مدیریت درخواست‌ها بر اساس روند مصرف و میزان موجودی تسهیل می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، پوررضا با تأکید بر اینکه اجرایی شدن سامانه سیماد در مراکز درمانی استان سبب افزایش بهره‌وری و کاهش میزان هزینه‌ها و ارائه خدمات در بستر الکترونیک می‌شود، پیرامون نظام‌نامه چرخه مدیریت بهره‌وری، گفت: حذف برخی بروکراسی‌های اداری، احصاء شاخص‌های مرتبط با کمیته بهره‌وری از مراکز و همچنین سطح‌بندی اولویت‌ها و بررسی آن‌ها در جلسات شورای مدیران می‌تواند در افزایش بهره‌وری هر چه بیشتر مفید فایده بوده و موثر باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، در پایان به روند پرداخت تعرفه و کارانه پرسنل اشاره و افزود: تمام تلاش دانشگاه و همکاران در معاونت توسعه این است وحدت رویه‌ در روند پرداخت‌ها  اتفاق بیفتد و کمترین میزان نارضایتی در میان کادر درمان و پرسنل به وجود آید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha