• یکشنبه / ۱ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۸
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402110100462
  • خبرنگار : 50046

استاندار خراسان شمالی:

دخالت دادن مردم در تمام امور از مهمترین دستاوردهای نظام است

دخالت دادن مردم در تمام امور از مهمترین دستاوردهای نظام است

ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه مردم همواره هوشیار هستند و دسیسه های دشمن را نقش بر آب می کنند، گفت: انقلاب اسلامی با دخالت دادن مردم در تمام امور گام برداشته که این از مهمترین دستاورد های نظام در راستای تعالی نظام است.

محمدرضا حیسین نژاد در همایش "عملکرد امید آفرین" با حضور مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی در یکم دی ما برگزار شد، اظهار کرد: روابط عمومی دستگاه ها در انعکاس و اطلاع رسانی اقدامات و پروژه های امید بخش انجام شده در راستای جهاد تبیین نقش موثر دارند.

وی افزود: گزارش های ارائه شده در همایش عملکرد امید آفرین، تنها بخشی از اقدامات دولت در استان است و روابط عمومی ها در راستای جهاد تبیین، خدمات ارائه شده را برای مردم اطلاع رسانی کنند.

حسین نژاد عنوان کرد: در شرایط کنونی که دشمن به دنبال ایجاد بدبینی و ترویج فرهنگ غربی و ایجاد چالش در نظام است، حضور مسؤلان در بین مردم و ارائه گزارش، یک تکلیف در جهت تقویت نظام جمهوری اسلامی است.

وی بیان کرد: وابستگی به قدرت های بیگانه با تکیه بر ظرفیت های مردمی و بر پایه مبانی دینی و رهبری فرزانه رفع شده است.

نماینده عالی دولت در استان افزود: پیش‌بینی پروژه های بسیار در حوزه آبرسانی برای تامین آب پایدار و رفع مشکل کم آبی از قبل صورت گرفته و اقدامات در حال انجام است.

وی اضافه کرد: از ابتدای دولت سیزدهم انجام روکش تقویتی راه های اصلی و شریانی به طول 396.1 کیلومتر و  بیش از ۳۲۱ هزار مترمربع  لکه گیری، اخذ احداث سد جدید و اتمام پروژه های سدسازی، احداث شهرک های صنعتی، پروزه های آب‌ رسانی و انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی، و... تمام پروژه های مطلوب باید به سمع و نظر و اطلاع مردم برسد و روابط عمومی ها در این زمینه اقدام کنند.

حسین نژاد اضافه کرد: نرخ بیکاری در استان در قبل از دولت سیزدهم بیش از ۱۰ درصد بود و در پاییز امسال به ۷ درصد رسید که بسیار حائز اهمیت است.

استاندار خراسان شمالی گفت: مردم باید بدانند که مسولان دغدغه رفع مشکلات و نیازمندی های مردم را دارند و در این زمینه تلاش می کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha