• سه‌شنبه / ۳ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۵
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402110302044
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

در دیدار استاندار آذربایجان شرقی با امام‌جمعه تبریز تأکید شد

ضرورت اولویت‌ دادن به برنامه‌های اقتصادی در آذربایجان شرقی

ضرورت اولویت‌ دادن به برنامه‌های اقتصادی در آذربایجان شرقی

ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی و امام‌جمعه تبریز بر لزوم اولویت‌دادن به طرح‌ها و برنامه‌های اقتصادی در دوره مدیریت جدید این خطه تأکید کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم، سه شنبه، سوم بهمن ماه، در دیدار استاندار آذربایجان شرقی افزود: هر چند باید به مسائل فرهنگی و اجتماعی نیز توجه کنیم، اما استان‌ ما صنعتی است.

وی یادآوری کرد: استاندار فقید به مسائل اقتصادی توجه داشت و به سفرهای خارجی هیئت‌های اقتصادی استان و دیدار با سفرای کشورهای خارجی در ایران و سفرای کشورمان در خارج از ایران اهمیت ویژه‌ای می‌داد.

وی با بیان اینکه فعال‌بودن دیپلماسی اقتصادی از خصوصیات آقای خرّم بود، ادامه داد: شهرک‌های صنعتی متعددی در استان داریم که نیازمند تلاش برای ساماندهی بیشتر هستند.

امام‌جمعه تبریز بیان کرد: خوشحالیم که یک نیروی جوان و بانشاط از مجموعه تشکیلات خدمتگزاری امام رضا (ع) به‌عنوان نماینده عالی دولت در استان منصوب شده است.

استاندار آذربایجان شرقی نیز در ادامه با بیان اینکه با کار جهادی برای توسعه استان می‌کوشیم، بر لزوم کار جهادی برای تسریع در توسعه و پیشرفت استان تأکید کرد.

مالک رحمتی با بیان این که حضور شما در استان مایه خیر بوده و یکی از فرصت‌های بسیار خوب است، ادامه داد: همه مانند پدری دلسوز به وجود شما افتخار می‌کنند، ما نیز امیدواریم با وجود بی‌بدیل شما برنامه‌های راهبردی را در خدمت شما پیش ببریم و در نشست با نمایندگان نیز بر این نکته تأکید شد.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: حضور شما بزرگ‌ترین سرمایه بوده و وظیفه ما نیز خدمتگزاری به مردم است.

رحمتی افزود: تقدیر این بود که به استان خودمان خدمت کنیم و امیدوارم شرمنده شما و مردم نشویم.

وی یادآوری کرد: استاندار فقید بخش عمده‌ای از راه را سپری کرده‌اند و ما نیز این مسیر را باقوت ادامه می‌دهیم.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی تأکید کرد: تلاش می‌کنیم اگر جایی نیز عقب‌ماندگی باشد با کار جهادی و تلاش شبانه‌روزی جبران کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha