• شنبه / ۷ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۱
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402110704498
  • منبع : نمایندگی سمنان

آموزش محافظان صندوق رای در سمنان

آموزش محافظان صندوق رای در سمنان

ایسنا/سمنان جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه امنیت امروز این استان به پاس تعاملات سازنده و همچنین اشرافیت اطلاعاتی ایجاد شده است، گفت: هدف اصلی ما ایجاد فضایی امن و آرام برای برگزاری حماسه بزرگ انتخابات است.

 سرهنگ سید علی میر احمدی ۷ بهمن ماه در جلسه ساماندهی نیروهای انسانی و راهبردهای تامین امنیت انتخابات و همچنین آموزش محافظان صندوق رای در سمنان به بیان وظایف قانونی پلیس در روند برگزاری انتخابات پرداخت و اظهار کرد: نقش پلیس در برقراری نظم و تامین امنیت انتخابات بسیار مهم و حیاتی خواهد بود و یکی از وظایف پلیس ایجاد پوششی قانونی برای حمایت از انتخاب شوندگان و انتخاب کنندگان است ؛ هدف اصلی مجموعه انتظامی استان ایجاد فضایی امن و آرام برای برگزاری حماسه بزرگ انتخابات است.

وی با بیان اینکه دشمن امروز به دنبال بهانه ای است تا از فضای انتخابات به نفع خود بهره برداری کند، تصریح کرد: دشمنان ما همواره نقشه های بی شماری را برای نا امن جلوه دادن ایران اسلامی کشیده اند که با همکاری خوب و همچنین اشراف اطلاعاتی به موقع اجازه نخواهیم داد تا امنیت و آرامش دچار اختلال شود.

سرهنگ میر احمدی دقت عمل سرعت عمل و صحت عمل را اولویت کاری فراجا در مامویت انتخابات پیش رو بر شمرد و یادآور شد: امید است تا با تلاش مستمر و به موقع ماموریت انتخابات پیش رو همانند سایر ماموریتها بدون هیچ گونه مشکلی انجام شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به نقش موثر فراجا در تامین نظم و امنیت انتخابات گفت: نقش پلیس در برقراری نظم و تامین امنیت انتخابات بسیار مهم و حیاتی است و به همین علت پلیس در سه مرحله قبل، حین و بعد از انتخابات ماموریت تامین نظم و امنیت را بر عهده دارد.

وی تصریح کرد: برنامه ریزی های لازم برای ساماندهی نیروها آموزش کارکنان برای اجرای هر چه بهتر این ماموریت مهم از مدت ها قبل انجام شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha