• سه‌شنبه / ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۴
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402111007291
  • خبرنگار : 50649

یک مسئول خبر داد:

اجرای بیش از ۵۰ عنوان برنامه در مساجد و بقاع متبرکه فارس طی دهه فجر

اجرای بیش از ۵۰ عنوان برنامه در مساجد و بقاع متبرکه فارس طی دهه فجر

ایسنا/فارس مسئول کمیته مساجد و بقاع متبرکه ستاد دهه فجر استان فارس از اجرای بیش از ۵۰ عنوان برنامه در ایام‌الله دهه فجر در مساجد و بقاع متبرکه این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام حسین امیدی امروز، ۱۰ بهمن‌ماه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: در آستانه فرارسیدن ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مساجد و بقاع متبرکه با نصب پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی و بنر و پارچه نوشته‌های حاوی سخنان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به استقبال برنامه‌های این ایام رفتند.

مسئول کمیته مساجد و بقاع متبرکه ستاد دهه فجر فارس با اشاره به بیش از ۵۰ عنوان برنامه در ایام ژالله دهه فجر در مساجد و بقاع متبرکه استان، افزود: مراسم دهه فجر با بزرگداشت ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام راحل (ره) به میهن اسلامی آغاز خواهد شد و اصحاب مساجد با بنیانگذار جمهوری اسلامی بیعتی دوباره خواهند بست.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان فارس با اشاره به لزوم تبیین آرمان‌های امام (ره) و انقلاب برای نسل جوان اظهار کرد: در همین راستا برپایی نمایشگاه‌های معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی همراه با بازخوانی جنایت‌های رژیم پهلوی و تشریح دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط ائمه جماعات در بین‌الصلاتین برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری نشست‌های بصیرتی و روشنگری همراه با پاسخگویی به شبهات و سئوالات نوجوانان و جوانان، تأکید کرد: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و پیشکسوتان انقلاب همراه با برگزاری محافل خاطره‌گویی با حضور پیشکسوتان انقلاب نیز از برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر مساجد و بقاع متبرکه است. 

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان فارس از اجرای مسابقات و جشنواره‌های متعدد قرآنی، فرهنگی، هنری، علمی و ورزشی در رشته‌های مختلف با محوریت ایام‌الله دهه فجر خبر داد و گفت: کمک‌های مؤمنانه با توزیع بسته‌های کمک معیشتی همراه با برپایی اردوهای جهادی در مناطق محروم از دیگر برنامه‌هاست.

امیدی افزود: برپایی موکب و ایستگاه صلواتی با ارائه خدمات سلامت و پذیرایی همراه با پخش سرودهای انقلابی و گرامیداشت مناسبت‌های مذهبی از جمله شهادت امام موسی کاظم (ع) و عید سعید مبعث نبی مکرم اسلامی (ص) نیز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های قرآنی این ایام نیز گفت: برپایی محافل انس با قران کریم در قالب کرسی‌های تلاوت و اهدای ثواب طرح «تلاوت نور» به روح شهدای انقلاب از برنامه‌های قرآنی این ایام است.

مسئول کمیته مساجد و بقاع متبرکه ستاد دهه فجر فارس همچنین اظهار کرد: اصحاب مساجد و نوجوانان و جوانان در نماز جمعه ۱۳و ۲۰ بهمن ماه حضور فعال خواهند داشت و در شب ۲۲ بهمن نیز گلبانگ الله اکبر از مساجد و بقاع متبرکه پخش خواهد شد که با نورافشانی همراه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha