• سه‌شنبه / ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ / ۲۲:۰۷
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402111007757
  • خبرنگار : 50228

معاون استاندار تاکید کرد

ارائه گزارش از سوی مدیران خوزستانی برای جلوگیری از سیاه‌نمایی رسانه‌ای دشمن

ارائه گزارش از سوی مدیران خوزستانی برای جلوگیری از سیاه‌نمایی رسانه‌ای دشمن

ایسنا/خوزستان معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به ارائه گزارش از سوی مدیران استانی در ایام دهه فجر، گفت: مدیران باید گزارش بدهند تا در بحث اعتماد و امید به آینده بتوانیم اقدامات تکمیل کننده و تقویت کننده داشته باشیم و مردم تحت تأثیر سیاه‌نمایی فضای رسانه‌ای دشمن دلسرد و ناامید نشوند.

عبدالله افرازه شهاوند امروز(۱۰ بهمن‌ماه) در جلسه شورای اطلاع‌رسانی خوزستان که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در جلسه امروز با دستور کار تمهیدات در خصوص برنامه‌های دهه فجر و تمهیدات مشارکت‌زا در حوزه رسانه در خصوص انتخابات، تبادل نظر صورت گرفت، ضمن اینکه در این جلسه چند مصوبه داشتیم.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: از جمله اقداماتی مهمی که در دهه فجر باید صورت بگیرد و با توجه به اینکه یکی از مهم‌ترین محورهای مناسبتی ما محسوب می‌شود، بحث تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شهروندان عزیز است. در همین راستا تکالیفی برای مدیران و نیز اصحاب رسانه جهت هم‌افزایی در این بخش در نظر گرفته شد.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: در اطلاع‌رسانی دستاوردهای‌مان به مردم دچار خلا هستیم و مردم از این خدمات و دستاوردها بی‌اطلاع هستند. مدیران باید در این حوزه به صورت مستند و مصوب دستاوردها و کارهای انجام شده را به مردم و اصحاب رسانه ارائه دهند. همچنین نمایشگاه هفته دولت به مناسبت ایام مبارک دهه فجر در اهواز برپا خواهد شد و اقشار مختلف به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان حتماً باید با حضور در این نمایشگاه با بخشی از دستاوردهای دولت در استان خوزستان آشنا شوند. ضمن اینکه کتابچه خدمات دولت طراحی و تدوین شده است و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

افرازه شهاوند عنوان کرد: برنامه‌ریزی کرده‌ایم در ایام دهه فجر مدیران استان با اصحاب رسانه و صدا و سیما نیز به گفت وگو پرداخته و گزارشات خود را ارائه دهند تا در بحث اعتماد و امید به آینده بتوانیم اقدامات تکمیل کننده و تقویت کننده داشته باشیم و مردم بدانند خدمات خوبی در حال انجام است و تحت تأثیر سیاه‌نمایی فضای رسانه‌ای دشمن که به جامعه تزریق می‌شود قرار نگیرند و دلسرد و ناامید نشوند.

وی افزود: همچنین مدیران باید درباره کارهای انجام نشده نیز صادقانه با مردم صحب کنند و آن‌ها را قانع کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha