• چهارشنبه / ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402111108390
  • خبرنگار : 50175

معاون آموزشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کل کشور:

جوانان سرنوشت اسلام و مسلمین را رقم می‌زنند

جوانان سرنوشت اسلام و مسلمین را رقم می‌زنند

ایسنا/لرستان معاون آموزشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کل کشور گفت: جوانان کسانی هستند که در آینده، افراد موثر جامعه خواهند بود و سرنوشت اسلام و مسلمین را رقم می‌زنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مهدی حرزاده امروز، ۱۱ بهمن‌ماه در آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی (ره) که در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد، اظهار کرد: در اهمیت جایگاه مسئولیت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری همین بس که در اردیبهشت سال ۷۸، رهبری در جمعی از مسئولان نهادها فرمودند که اگر مخیر به انتخاب مسئولیتی شوند، حتما یکی از کارهایی که انتخاب می‌کنند، همین ریاست نهاد است.

وی تصریح کرد: برای این صحبت چند دلیل داشتند؛ اول اینکه شما در جمع افراد جوان اهل معرفت و دانش حضور دارید که کار انتقال معارف را آسان می‌کند و دوم اینکه جوانان کسانی هستند که در آینده، افراد موثر جامعه خواهند بود و سرنوشت اسلام و مسلمین را رقم می‌زنند.

معاون آموزشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کل کشور خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام رایگان، حدود سه سال در استان ما فعالیت داشتند و من به‌خوبی به یاد دارم که بسیار خوش اخلاق و فعال و در بحث‌های مهدویت بسیار توانمند بودند. از خداوند می‌خواهم که در کار و عمر ایشان برکت ایجاد کند.

حجت‌الاسلام رایگان، مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه نیز در این مراسم، اظهار کرد: خدا را شاکرم که توفیق داد بتوانم در نظامی که مقدمه نظام جهانی اسلام است، عهده‌دار مسئولیتی خطیر شوم. مسئولیتی که در ذیل نام نائب امام زمان (عج) است.

وی تصریح کرد: معتقدم که مسئولیت در انقلابی که زمینه‌ساز ظهور بوده، یک مدال افتخار است. البته مشروط به دو امر؛ لیاقت و شایستگی شخص مسئول(که البته من خود را شایسته این جایگاه و لطف نمی‌دانم) و خدمت صادقانه و مخلصانه. از خداوند متعال خواستارم که در این مسیر، یاور من باشد و بر ایشان توکل می‌کنم که خیرالمتوکلین است.

مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه خاطرنشان کرد: از دوست و برادرم، جناب حجت‌الاسلام فتاحی تشکر می‌کنم که در طول ۲۸ ماه مسئولیت، کارهای بزرگی را رقم زدند. قطعا خط مقدم جبهه فرهنگی، دانشگاه بوده و بودن در کنار جوانان مومن و متعهد، جای بسی افتخار است.

گفتنی است، در پایان مراسم با اهدا لوح تقدیر از زحمات حجت‌الاسلام و المسلمین فتاحی دهکردی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha