• چهارشنبه / ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۹:۰۸
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402111108588
  • خبرنگار : 50657

رئیس نظام مهندسی قزوین مطرح کرد

افزایش نظارت بر پروژه نهضت ملی مسکن در قزوین

 افزایش نظارت بر پروژه نهضت ملی مسکن در قزوین

ایسنا/قزوین رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین گفت: با توجه به طراحی نرم‌افزار نهضت ملی مسکن در قزوین نظارت بر کیفیت این پروژه تا حد قابل توجهی بیشتر شده است.

به گزارش ایسنا، محمد شعبانیان در نشست خبری که امروز، ۱۱ بهمن ماه در محل اجرای پروژه نهضت ملی مسکن در شهر جدید مهرگان برگزار شد، اظهار کرد: ابلاغ طرح جوانی جمعیت بیش از ۵۰ پروژه با ضوابط این طرح در استان قزوین تعریف شده و می‌توان گفت قزوین یکی از استان‌های پیشرو در این طرح است.

رئیس سازمان نظام مهندسی استان قزوین گفت: گزارش‌های فعالیت در این زمینه طی جلسه‌ای برای استانداری نیز توصیف شده است که تلاش می‌کنیم خدمات بهتری را و تأثیرگذارتری در جهت حمایت از این طرح داشته باشیم.

وی بیان کرد: نهضت ملی مسکن در استان قزوین با کیفیت و پیشرفت مناسبی انجام شده است که قزوین در این زمینه هم جزو استان‌های پیشرو است و این مسئله نشان از مدیریت مناسب در این زمینه دارد، مجموعه مهندسین و پیمانکاران در این زمینه موفق عمل کرده‌اند که امروز می‌توانیم با مقایسه کیفیت واحدهای ساخته شده در قزوین و سایر استان‌ها این مسئله را اثبات کنیم.

این مسئول ادامه داد: در سال گذشته در شروع پروژه نهضت ملی مسکن با توجه به اینکه هنوز جواز ساختمان‌ها گرفته نشده بود توانستیم تیم‌های نظارتی که توسط سازمان نظام مهندسی تدارک دیده شده بودند را در پروژه مستقر کنیم و در جهت حمایت از مردم هزینه آزمایشگاه‌های بتن تا حد قابل توجهی کاهش یافت که بتوانیم میزان هزینه تمام شده را کنترل کنیم.

وی تصریح کرد: برای اولین بار نرم‌افزار نهضت ملی مسکن توسط سازمان نظام مهندسین ساختمان استان قزوین طراحی شده است و با توجه به تجربه مسکن مهر گزارش کلیه ناظرین در این نرم‌افزار بارگذاری می‌شود و حضور مستمر ناظرین در این پروژه‌ها مشهود است.

رئیس سازمان نظام مهندسی استان قزوین در پایان اظهار کرد: این نرم‌افزار امکان مدیریت پیشرفت پروژه به صورت درصدی را به ما داده است و کیفیت بازدیدها افزایش داشته و پیشرفت پروژه بهتر و کنترل کیفی با کیفیت‌تر شده است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha