• چهارشنبه / ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۹:۲۱
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402111108601
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

امام جمعه کرمانشاه:

باید عرصه فرهنگ را در استان تقویت کنیم

باید عرصه فرهنگ را در استان تقویت کنیم

ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: در عرصه مسائل فرهنگی در استان نسبت به سایر بخش‌ها عقب‌تریم و باید این عرصه را تقویت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری، عصر امروز(یازدهم بهمن) در نشست شورای اداری استان با تبریک دهه مبارک فجر، اظهار کرد: اقتدار امروز ایران اسلامی حاصل خون شهدا و مجاهدت مردم کشورمان است که با تحمل مشکلات، مقابل همه توطئه‌های دشمنان ایستادگی کردند و امروز به فضل الهی به توفیقات بزرگی رسیده ایم.

وی مردم را صاحبان اصلی انقلاب دانست و گفت: مسئولین با اتکاء به مردم بر صندلی مدیریت تکیه زده اند و رویکرد مردم مداری باید در همه عرصه‌ها بیشتر و خدمت رسانی به آنان افزایش یابد.

وی همچنین با اشاره به تقدیم چندصد هزار شهید در راه انقلاب، گفت: به ازاء هر صندلی مدیریتی در کشور ۷۳ شهید تقدیم شده و باید قدر این فرصت‌ خدمت رسانی را بدانیم و رهرو واقعی راه شهیدان باشیم و تا پای جان به مردم خدمت کنیم.

وی به کشتار مردم مظلوم غزه هم اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیستی امروز برای حفظ موقعیت خود دست به دامان همه دنیای استکبار شده، اما قطعا این رژیم جانی ستمکار باقی نخواهد ماند و این وعده الهی است. 

غفوری در ادامه با بیان اینکه در عرصه مسائل فرهنگی در استان نسبت به سایر بخش‌ها عقب‌تریم و آسیب هایمان بیشتر است، گفت: باید با کمک دستگاه‌های مرتبط و البته با محوریت مردم عرصه فرهنگ را در استان تقویت کنیم.

وی افزود: انتظار است که مدیران دستگاه‌ها فضاها و امکاناتی را که در اختیار دارند در اختیار برنامه‌های فرهنگی مردمی قرار دارند که این رویکرد در دولت هم وجود دارد.

امام جمعه کرمانشاه همچنین با بیان اینکه متاسفانه برخی کارکنان ادارات موجب ایجاد فضای ناامیدی در جامعه می‌شوند، گفت: گزارش‌هایی به من رسیده که بدنه کارمندی برخی ادرات موجب ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه می‌شوند. مدیران استان همه برای پیشرفت و توسعه استان و ارائه خدمت به مردم در تلاشند، اما باید برای مجموعه‌هایمان هم فکری کنیم. البته غالب کارکنان ادارات افراد انقلاب هستند، اما معدود افرادی هم در ادارات وجود دارند که موجب ناامیدی مردم می‌شوند که باید در این خصوص دقت و نظارت بیشتری صورت گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha