• چهارشنبه / ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ / ۲۰:۲۶
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402111108641
  • خبرنگار : 50649

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد

کشف ۳۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق سلامت محور در فارس

کشف ۳۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق سلامت محور در فارس

ایسنا/فارس رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از کشف ۳۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق سلامت محور در این استان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

سیدوحید حسینی امروز، ۱۱ بهمن در همایش ادارات مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور قطب‌های ۱۰ گانه کشور که در شیراز برگزار شد، با تلاش بازرسان معاونت غذا و داروی دانشگاه و همکاری‌های بین‌بخشی در استان فارس، از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون، ۳۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق و غیرمجاز سلامت محور در سطح استان کشف شده است.

وی همچنین از تعطیلی ۷۳ مرکز غیرمجاز پخش و توزیع کالاهای قاچاق سلامت‌محور در استان خبر داد و افزود: یکی از اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور است که این امر با همکاری مراجع قضایی و نهادهای انتظامی و اطلاعاتی در حال انجام است.

حسینی با بیان اینکه باید با همراهی و همکاری یکدیگر، از شکل‌گیری شبکه‌های قاچاق پیشگیری کرد، اظهار کرد: در تمامی شهرستان‌های استان، ستاد مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور راه‌اندازی شده است که امیدواریم با همکاری‌های درون‌بخشی و برون‌بخشی در استان، برای مقابله بهتر با مقوله قاچاق راهگشا باشد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، دستاورهای چشمگیری به دست آورده است که به یکی از موارد آن در حوزه سلامت، می‌توان به تولید ۹۹ درصد از داروهای مورد نیاز کشور در داخل کشور اشاره کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز کنترل و مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور را نیازمند همکاری، همدلی و همراهی دستگاه‌ها مرتبط دانست و افزود: در استان فارس، تمامی دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط در این زمینه با مجموعه سلامت همراه هستند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha