• پنجشنبه / ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۰:۵۳
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402111208857
  • خبرنگار : 50477

فرماندار گنبدکاووس تاکید کرد:

۴۵ اقدام برای برگزاری باشکوه انتخابات/ اقوام سرمایه‌های انقلاب و میهن 

۴۵ اقدام برای برگزاری باشکوه انتخابات/ اقوام سرمایه‌های انقلاب و میهن 

ایسنا/گلستان معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی و نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفندماه، گفت: ۴۵ برنامه و اقدام برای بسترسازی حضور حداکثری و پرشور در انتخابات در دستور کار قرار گرفته است.

مهدی دهرویه در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران چه در حدوث و وقوع و چه در تثبیت و گسترش و امروز در بقا و صدور همواره بر پایه همت و اراده مردم استوار بوده است، اظهار کرد: مردم ایران اسلامی اعم از اقوام، مذاهب و ادیان مختلف با عشق به این میهن عزیز همواره به پیشرفت و تعالی اهداف بلند انقلاب کمک کرده اند.

وی با بیان اینکه استان گلستان و به ویژه گنبدکاووس رنگین کمان اقوام نام گرفته اند، افزود: ما معتقدیم اقوام مختلف اعم از فارس و ترکمن، ترک، کرد، سیستانی، بلوچ، لر، خراسانی و شاهرودی و ... همه و همه سرمایه های بزرگ انقلاب و میهن هستند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه امسال انتخاباتی بزرگ و سرنوشت ساز را در پیش رو داریم، خاطرنشان کرد: دشمنان با تمرکز و برنامه های از پیش تعیین شده در صدد القای ناامیدی در بطن مردم است تا با کاهش مشارکت به اهداف پلید و شوم خود علیه ملت نزدیک شود که البته هیچ گاه در این مسیر موفق نخواهد شد.

دهرویه از برنامه ریزی برای اجرای ۴۵ اقدام و برنامه در ۴۵ امین سال پیروزی انقلاب در راستای برگزاری باشکوه انتخابات و حضور حداکثری اقشار مختلف مردم در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای تحقق منویات رهبری معظم انقلاب در قالب طرح رسام (رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت) این ۴۵ اقدام را در بهمن و اسفندماه اجرایی خواهیم کرد.

وی از برگزاری نشست های صمیمانه اقوام، دانشجویان، جوانان، ورزشکاران، ریش سفیدان، بانوان و ... به عنوان یکی از این اقدامات نام برد و تاکید کرد: پاسخ به شبهات مختلف درباره انتخابات و کارآمدی این حق طبیعی مردم یکی دیگر از اقدامات شاخصی است که توسط اساتید خبره در گنبدکاووس اجرایی خواهد شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه تمامی ظرفیت دستگاههای دولتی و مردمی در قالب قانون جدید در راستای برگزاری انتخابات پرشور و رقابتی قرار دارد، اضافه کرد: تلاش ما این است که بتوانیم بهترین خدمت را به مردم کرده و کمک کنیم تا ضمن یک انتخابات پرشور امانتداری کامل نیز محقق شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha