• پنجشنبه / ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402111208968
  • خبرنگار : 50167

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

مدیران آمارهای موجود را به صورت مقایسه‌ای اعلام کنند

مدیران آمارهای موجود را به صورت مقایسه‌ای اعلام کنند

ایسنا/زنجان نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با بیان اینکه تاریخ قضاوت می‌کند، گفت: مدیران باید آمارهای موجود را به صورت مقایسه‌ای، قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کنند.

آیت‌الله علی خاتمی امروز (پنج‌شنبه ۱۲ بهمن ماه) در جلسه شورای اداری استان و تجدید بیعت با آرمان‌های والای بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی، میثاق با شهدا و بیعت مجدد با ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه‌ای که در حسینیه دفتر نماینده ولی‌فقیه استان برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و آغاز اوج انقلاب اسلامی، اظهار کرد: تکرار و یادآوری دهه فجر توجه به نعمت است که کجا بودیم و اکنون در کجا هستیم.

وی با بیان اینکه تقریبا ۷۰ سال دنیا با یک سبک تایید شده و یا قرارداد شده، مدیریت می‌شد و تقسیم میان دو قدرت بلوک شرق با رهبریت اتحاد جماهیر سوسیالیستی شوروی و بلوک غرب با مدیریت امپریالیسم آمریکا با تفکر اپیلایستی بود، افزود: هر کشوری زیر بلیط یکی از این قدرت‌ها بود و حمایت‌های اقتصادی، لجستیکی و نظامی نیز همینطور بود.

این مسئول با اشاره به اینکه کشورها را کوچک کرده بودند تا تسلط بیشتری داشته باشند و کشور ما در این تقسیم‌بندی زیر بلیط بلوک غرب بود، تصریح کرد: اگر کشوری می‌خواست انقلابی کند باید حمایت‌های سیاسی و بین‌المللی، اقتصادی و لجستیکی داشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به اینکه تنها حکومتی که با کودتا بر سرکار آمد، حکومت خاندان پهلوی بود، گفت: محمدرضا شاه تسلیم محض بود و همه تصمیمات را سفیر آمریکا دیکته می‌کرد به طوری که گاهی سفیر آمریکا فقط پیغام می‌دادند و محمدرضا شاه نیز چشم می‌گفت.

وی با بیان اینکه هیچ‌کس غیر از امام خمینی (ره) احتمال نمی‌داد که انقلاب اسلامی به این زودی پیروز شود، افزود: آخرین شعار مردم تبریز و زنجان این بود که ما این شاه را نمی‌خواهیم.

این مسئول با بیان اینکه اگر مردم باشند، حرف امام پیش می‌رود؛ ۲۲ بهمن‌ماه ۱۳۵۷ نیز همین مردم و امام بود، تصریح کرد: دنیا تابلویی زیباتر از این را ترسیم کرده و نه می‌تواند ترسیم کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان اینکه تاریخ قضاوت می‌کند، گفت: مدیران باید آمارهای موجود را به صورت مقایسه‌ای، قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کنند.

وی با بیان اینکه ما فکر و اندیشه انقلاب اسلامی را به کشورهای دیگر مانند لیبی و غیره صادر کرده‌ایم، افزود: همه مدیران باید جلسه‌ای با پرسنل خود به صورت مقایسه‌ای آمارهای مربوط به خود را ارائه دهند.

این مسئول با بیان اینکه مدیران باید از کلمه مردمی بودن را باید استفاده کنیم، تصریح کرد: هرچیزی که طی ۴۰ سال کار شده است در سبد انقلاب اسلامی ایران بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان اینکه از خدمت مردم و کارگزاران تقدیر و تشکر می‌کنم، خاطرنشان کرد: مدیران و کارگزاران باید بیشتر تلاش کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha