• شنبه / ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۵
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402111410463
  • خبرنگار : 50182

استاندار کرمانشاه:

به دنبال تقویت مشارکت خانوادگی در انتخابات هستیم

به دنبال تقویت مشارکت خانوادگی در انتخابات هستیم

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه از طرح جدید استان برای افزایش و تقویت مشارکت خانوادگی در انتخابات پیش رو خبر داد.

محمدطیب صحرایی در جلسه امروز(۱۴ بهمن) ستاد انتخابات استان کرمانشاه، با اشاره به اقدامات خوب و موثر جهت آماده سازی استان برای برگزاری انتخابات گفت: مجموعه اقدامات صورت گرفته تا به امروز نویدبخش برگزاری یک انتخابات خوب و اثرگذار در استان است.

وی افزود: تاکنون همه چیز در حوزه های سخت افزاری و نرم افزاری خوب پیش رفته و در تلاشیم با همین روند کارها ادامه یابد.

صحرایی با بیان اینکه تمام ابلاغ های صورت گرفته از سوی وزارت کشور در استان در حال انجام است، گفت: در کنار این، یک طرح ابتکاری را در استان پیگیری می کنیم که مورد استقبال مسئولان وزارت کشور هم قرار گرفته است.

وی افزود: در این طرح در تلاش هستیم که از فرصت خوب جشن های دهه مبارک فجر و شعبانیه استفاده کرد و یک فضای پر شور و نشاط را در استان تا زمان انتخابات به راه بیندازیم.

صحرایی گفت: در این طرح، تمرکز ما بر تقویت مشارکت و حضور خانوادگی در انتخابات است، بگونه ای که شرایط طوری فراهم شود که افراد با خانواده های خود پای صندوق های رای حاضر شوند. در این طرح در روز انتخابات در هر شهرستان مراکز جمعیتی محور قرار گرفته و در آنها برنامه های جشن و شادی برپا می شود.

صحرایی گفت: در شهر کرمانشاه این طرح در محل بلوار تاق بستان اجرایی شده و همه مناطق شهرداری در این محدوده موکب زده و ایستگاه‌های جشن و شادی برپا می کنند.

وی افزود: در همین فضا شعب اخذ رای هم برپا شده و افراد می توانند ضمن حضور خانوادگی و بهره گیری از فضای جشن، بصورت خانوادگی پای صندوق های رای حاضر شوند.

وی افزود: همچنین با توجه به اینکه عدم امکان حضور برخی افراد در پای صندوق های رای به دلیل شرایط شغلی و شیفت بندی و... وجود دارد، صندوق های رای به محل کار این افراد برده شده و در مراکز تجمعی مانند نیروگاه ها، کارخانجات و ... افراد می توانند در انتخابات شرکت کنند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به افزایش فضای رقابتی در این دوره انتخابات گفت: همه چیز در استان مهیای برگزاری یک انتخابات باشکوه است و امیدواریم انتخاباتی امن، سالم، رقابتی و با مشارکت بالا را رقم بزنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha