• یکشنبه / ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۸:۲۳
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402111510771
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

رئیس کمیته امداد تیران و کرون خبرداد:

توزیع ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی در تیران

توزیع ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی در تیران

ایسنا/اصفهان رئیس کمیته امداد تیران و کرون گفت: امسال ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی اشتغال‌زایی برای دهک‌های یک تا پنج این شهرستان توزیع شد.

اردشیر فرخ وند در گفت‌وگو با ایسنا به توزیع تسهیلات اشتغال‌زایی برای دهک‌های یک تا پنج اشاره و اظهار کرد: امسال ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب ۴۰۰ پرونده تا سقف سه میلیارد ریال در تیران و کرون توزیع شده است.

وی افزود: ۳۰۰ پرونده دیگر نیز تشکیل و به بانک‌های عامل معرفی شده تا متقاضیان با ارائه مدارک خود از این تسهیلات استفاده کنند.

رئیس کمیته امداد تیران و کرون ادامه داد: اعتبارات اشتغال‌زایی این شهرستان تا پایان سال با تکمیل پرونده‌های متقاضیان به ۸۰۰ میلیارد ریال خواهد رسید.

وی به افزایش بیش از ۴۰ درصدی تسهیلات اشتغال‌زایی در سال جاری اشاره کرد و یادآور شد: این وام‌ها قرض‌الحسنه و با کارمزد ۴ درصد است.

به گفته فرخ وند، متقاضیان باید کسب و کار با مجوز رسمی راه‌اندازی کرده باشند تا اینکه بتوانند از این تسهیلات برخوردار شوند.

وی سهم اشتغال‌زایی در این پرونده‌ها را مهم خواند و گفت: امسال با پرداخت این وام‌ها زمینه اشتغال بیش از ۲ هزار نفر در تیران و کرون فراهم شده است.

رئیس کمیته امداد تیران و کرون با اشاره به فرصت‌های شغلی که برای مددجویان کمیته امداد فراهم می‌شود، خاطرنشان کرد: بسیاری از افراد تحت پوشش کمیته امداد از این سهمیه برخوردار شده و توانسته‌اند کسب و کار برای خود ایجاد کنند.

وی معتقد است، کاهش وابستگی به نهادهای حمایتی علاوه بر کسب عزت نفس، تأمین نیاز معیشتی آنان را تسهیل کرده و خرج و مخارج زندگی آنان تسهیل شده است.

فرخ وند اضافه کرد: برخی از مددجویان با دریافت این تسهیلات زمینه کسب و کار فرزندان خود و همچنین دیگر اقشار آسیب‌پذیر را نیز فراهم کرده‌اند.

رئیس کمیته امداد تیران و کرون همکاری بانک‌های عامل و همچنین مراکز صدور مجوزها را مهم خواند و گفت: در ارائه این تسهیلات دستگاه‌های اداری و بانک‌ها همکاری خوبی داشتند و این تعاملات منجر به رشد اشتغال و رفع نیاز اشتغال و دغدغه‌های معیشتی شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha