• یکشنبه / ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۸:۴۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402111510784
  • خبرنگار : 50037

همزمان با دهه فجر صورت می گیرد

افتتاح و کلنگ‌زنی بیش از ۱۴۱ پروژه عمرانی و اقتصادی در رزن

افتتاح و کلنگ‌زنی بیش از ۱۴۱ پروژه عمرانی و اقتصادی در رزن

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان رزن از افتتاح و کلنگ‌زنی بیش از ۱۴۱ پروژه زیرساختی، عمرانی و اقتصادی در ایام‌الله دهه مبارک فجر در سطح این شهرستان خبر داد.

علی‌اصغر غفاری‌آثار در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر، افزود: این تعداد پروژه با اعتباری افزون بر ۴۴۰ میلیارد تومان در طول دهه مبارک فجر افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: ۱۳۳ پروژه با اعتباری افزون بر ۳۰۷ میلیارد تومان جزو پروژه‌های قابل افتتاح و هشت پروژه با اعتباری افزون بر ۱۳۶ میلیارد تومان جزو پروژه‌های قابل کلنگ‌زنی در طول دهه فجر در شهرستان رزن خواهد بود.

غفاری‌آثار ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۵۰۰ پروژه مختلف عمرانی دولتی و بخش خصوصی در سطح شهرستان در حال اجرا بوده که این پروژه‌ها، شهرستان رزن را به یک کارگاه عمرانی بزرگ تبدیل کرده است.

وی اضافه کرد: شهرستان رزن دارای ۲۷ پروژه نیمه‌تکمیل و راکد بود که در دولت سیزدهم با پیگیری‌های لازم در سفر ریاست جمهوری به این پروژه‌ها اعتبار تخصیص داده شد و در حال حاضر صددرصد این پروژه‌ها فعال و در حال اجرا هستند. 

اختصاص ۸۲ شعبه اخذ رأی به حوزه انتخابیه رزن

فرماندار در ادامه با اشاره به دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان گفت: برای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه شهرستان رزن ۸۲ شعبه اخذ رأی شامل ۱۴ شعبه شهری و ۶۸ شعبه روستایی به تفکیک شهر رزن ۳۹ شعبه، سردرود ۳۲ شعبه و بغراطی ۱۱ شعبه پیش‌بینی و تعیین شده که از این تعداد، ۵۹ شعبه ثابت و ۲۳ شعبه سیار خواهد بود.

وی از همکاری ۱۵۵۰ نفر دست‌اندرکار و عوامل برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این عوامل و نیروها در بخش‌های مختلف چون اجرایی، نظارت، بازرسان، انتظامی و خدمات و اعضای ستاد انتخابات و اعضای صندوق در ۱۱ اسفندماه آماده برگزاری انتخابات پرشور و حماسی در سطح شهرستان خواهند بود.

غفاری‌آثار خاطرنشان کرد: از ۴۹ داوطلب بررسی شده در حوزه انتخابیه شهرستان رزن ۳۰ نفر تأیید و ۱۹ نفر رد شده بودند که براساس آخرین اطلاعات تعداد تأییدشدگان داوطلبان شهرستان به ۳۴ نفر افزایش داشته و تاکنون از ۴۹ نفر داوطلب بررسی شده حوزه انتخابیه شهرستان ۶۹ درصد تأیید و ۱۵ نفر معادل ۳۱ درصد رد صلاحیت شده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha