• دوشنبه / ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ / ۲۲:۱۹
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402111612395
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

استاندار اصفهان:

انقلاب اسلامی منادی آزادی‌خواهی در دنیا شد/ مشارکت مردمی را باید جدی بگیریم

انقلاب اسلامی منادی آزادی‌خواهی در دنیا شد/ مشارکت مردمی را باید جدی بگیریم

ایسنا/اصفهان استاندار اصفهان گفت: انقلاب اسلامی منادی آزادی‌خواهی در دنیا شد و بیداری اسلامی گسترش یافت.

سیدرضا مرتضوی، امروز دوشنبه، ۱۶ بهمن در آیین افتتاح پروژه‌های  عمرانی و خدماتی شهرستان تیران و کرون، اظهار کرد: گفتمان انقلاب اسلامی جهانی شده و کشورهای دنیا به دنبال استقلال و آزادی هستند.

وی افزود: در اول انقلاب تنها جمهوری اسلامی در دنیا آزادی خواهی را مطالبه می‌کرد، ولی کشورهای زیادی امروز در دنیا این مطالبه پیگیری می‌شود.

استاندار اصفهان با اشاره تاثیرات بین‌المللی انقلاب اسلامی در دنیا خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی در حوزه بین‌المللی نقش تصمیم‌سازی دارد در حالی که در مقایسه با دوران طاغوت بیشترین و بالاتری سطح استقلال را برخوردار است.

به اعتقاد وی استقلال و اقتدار بین‌المللی بزرگترین دستاورد جمهوری اسلامی بوده که در دوران طاغوت وجود نداشت.

وی به توطئه دشمن در تبلیغات علیه ایران اشاره کرد و گفت: ترس دشمن از پیشرفت های نظام و بیداری اسلامی باعث شده تا علیه نظام تبلیغات کند اما باید جهاد تبیین را جدی بگیریم.

مرتضوی معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در جامعه را ضروری خواند اظهار کرد: امیدآفرینی یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی و اقداماتی است که در کشور باید انجام شود.

وی تقویت ارتباط بین مردم و مسئولان را لازمه پیشرفت اعلام و تصریح کرد: مسولیت‌ها فرصتی برای خدمت است که در هر دوره‌ای به اشخاص سپرده و جابجایی مسئولان همواره وجود دارد.

وی گسست بین مردم و مدیران را خواسته دشمن بیان کرد و افزود: باید مراقب این شرایط سخت باشیم که تبعات آن غیرقابل جبران خواهد بود.

مرتضوی با بیان اینکه کل یوم عاشورا و کل الارض کربلا همچنان ادامه دارد، یادآور شد: باید ببینیم چه نقش و ماموریتی برای جبهه حق داریم و ناخودآگاه در زمین دشمن قرار نگیریم.

به گفته وی، ناامیدی در جامعه و عدم حضور در عرصه‌های انقلاب چالش‌های جدی را به همراه دارد و اینگونه دشمن بر ما پیروز می‌شود.

استاندار اصفهان با بیان اینکه بزرگترین سرمایه نظامی و قدرت کشورمان، سرمایه اجتماعی است، گفت: مشارکت مردمی را باید جدی بگیریم.

وی به پروژه‌های دهه فجر استان اصفهان اشاره و اظهار کرد: امسال بیش از ۷۵۰ طرح عمرانی، خدماتی، اقتصادی و زیرساختی در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

مرتضوی با بیان اینکه آب موضوع و دغدغه جدی استان اصفهان است، افزود: پروژه‌های متعددی در حال اجراست که در سال آینده شاهد بهره‌برداری از آن‌ها خواهیم بود.

وی ادامه داد: توسعه زیرساخت‌های انرژی و بهره برداری از طرح‌های جاده از توانسته فرصت‌های مهم خدمت‌رسانی را فراهم کند.

استاندار اصفهان در سفر نیم روزه خود به تیران و کرون چند طرح عمرانی و خدماتی را به صورت نمادین به نمایندگی از ۵۰ پروژه افتتاح کرد.

حضور در جلسه شورای اداری، دیدار با مردم، حضور در یادواره شهدا، دیدار با خانواده شهدا و جانباز دوران انقلاب اسلامی از برنامه‌های سفر سیدرضا مرتضوی به شهرستان تیران و کرون بود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha