• سه‌شنبه / ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۲
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1402111712914
  • خبرنگار : 50187

رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان:  

رسانه‌ها در بیان پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی مسئولیت بزرگی دارند

رسانه‌ها در بیان پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی مسئولیت بزرگی دارند

ایسنا/کرمان رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان با اشاره به پیشرفت‌های گسترده‌ای که از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در کشور محقق شده، گفت: رسانه‌ها در بیان پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی مسئولیت بزرگی دارند.

ویژه برنامه "یاد یار"  امروز ۱۷ بهمن ماه به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، مدیرعامل خبرگزاری ایرنا در کرمان، خانواده شهید اسماعیل عمرانی(خبرنگار شهید ایسنا) و  جمعی از پرسنل این مجموعه در دفتر مرکزی جهاددانشگاهی کرمان برگزار شد.

دکتر مهدی بازمانده در این ویژه برنامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه‌ شهدا و به ویژه شهید اسماعیل عمرانی خبرنگار ایسنای کرمان که در حادثه سقوط هواپیمای c۱۳۰ به شهادت رسید، گفت: خبرنگاران در برهه‌های مختلف از جمله انقلاب، دفاع مقدس، شرایط بحرانی و حوادث غیرمترقبه مسئولیت خطیر خود را به نحو احسن انجام داده‌اند و حتی جان خود را هم برای اینکه بتوانند واقعیت را با قلم و دوربین خود به خوبی اطلاع رسانی کنند، نثار کردند. 

رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان افزود: امروز پس از گذشت ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران به کشوری سربلند و قدرتمند تبدیل شده که در همه حوزه‌های مختلف از جمله، پزشکی، آموزشی، فنی و مهندسی، نظامی و ... شاهد پیشرفت و تعالی کشور عزیزمان هستیم که این باعث غرور و افتخار ما ایرانیان است.

در این مراسم همچنین پدر شهید اسماعیل عمرانی (خبرنگار ایسنای کرمان) ضمن بیان خصوصیات اخلاقی این شهید عزیز به بیان خاطراتی از فرزندش پرداخت.

به گزارش ایسنا، در پایان این نشست از خانواده شهید عمرانی تجلیل و بانک خون بند ناف رویان در جیرفت به نام این شهید گرانقدر مزین شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha