• سه‌شنبه / ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۸
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402111712936
  • خبرنگار : 50283

با دستور رئیس جمهور؛

۵ طرح سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد انزلی افتتاح شد

۵ طرح سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد انزلی افتتاح شد

ایسنا/گیلان با دستور رئیس‌جمهور امروز پنج طرح سرمایه‌گذاری به ارزش ۸۹۵۰ میلیارد ریال در منطقه آزاد انزلی افتتاح شد.

امروز سه‌شنبه ۱۷ بهمن ماه همزمان با افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های سرمایه‌گذاری مناطق آزاد کشور با دستور رئیس‌جمهور در گرامیداشت دهه فجر سال جاری پنج طرح نیز در منطقه آزاد انزلی با ۸۹۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و زمینه اشتغالزایی مستقیم ۵۵۰ نفر افتتاح و بهره‌برداری شد.

۵ طرح سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد انزلی افتتاح شد
این طرح‌ها افتتاح واحد تولیدی پوشاک با هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و ۱۳۰ نفر اشتغالزایی، بهره‌برداری از کارخانه تولید مواد غذایی با ۲۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال برای ۸۰ نفر، شروع به کار رسمی واحد تولید محصولات بهداشتی با ۲۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی برای ۲۰ نفر هستند.

۵ طرح سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد انزلی افتتاح شد

همچنین واحد تولید کابل شبکه‌ای با ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار و ایجاد اشتغال برای ۲۰ نفر همچنین مجتمع تجاری و خدماتی با سرمایه گذاری ۵۰۰۰ میلیارد ریالی و اشتغالزایی ۳۰۰ نفری نیز امروز به طور همزمان با طرح‌های سرمایه‌گذاری و زیرساختی مناطق آزاد کشور افتتاح شد.

۵ طرح سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد انزلی افتتاح شد

به گزارش ایسنا، هم اکنون در منطقه آزاد انزلی ۷۶ طرح سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی با ارزش ۳۲ هزار میلیارد تومان در حال تکمیل است و طرح‌های زیرساختی سازمان منطقه آزاد انزلی نیز با اعتبار ۱۰ هزار میلیارد تومانی در حال احداث هستند.

از این جمله مهمترین طرح ملی در آستانه افتتاح رسمی، اتصال مجتمع بندری کاسپین به خط ریل سراسری است که با بهره‌برداری از آن علاوه بر اتصال دو دریای شمالی و جنوبی، اصلی‌ترین زیرساخت فعالیت کریدور شمال جنوب تکمیل و فرصت مناسبی برای گسترش مناسبات کشورهای حاشیه دریای کاسپین و اتحادیه اقتصادی اوراسیا با دولت‌های جنوبی دریای عمان و خلیج فارس فراهم می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha