• چهارشنبه / ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۰
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1402111813552
  • خبرنگار : 50635

/دستاوردهای دولت سیزدهم/

شتاب ویژه تکمیل بیمارستان ستاره خلیج فارس هرمزگان

شتاب ویژه تکمیل بیمارستان ستاره خلیج فارس هرمزگان
عکس تزئینی است

ایسنا/هرمزگان با شروع به کار دولت سیزدهم و همدلی که در برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌ها ایجاد شد، ساخت و تکمیل بیمارستان ستاره خلیج فارس شتاب ویژه‌ای گرفت.

علیرضا جعفرپور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، ضمن بیان تبریک دهه فجر، اظهار کرد: نفت ستاره خلیج‌فارس در چارچوب قانون همواره تاکید ویژه‌ای بر ایفای مسئولیت‌های اجتماعی داشته است و می‌توان گفت در این عرصه یکی از پیشروهای صنعت در استان هرمزگان است.

وی، با ذکر این نکته که همواره سعی می‌کنیم مسئولیت‌های اجتماعی را در راستای نیازهای کلان استان هرمزگان تعریف کنیم، افزود: با توجه به اینکه زیرساخت‌های بهداشت و درمان یکی از اولویت‌های اصلی دولت و نیازهای اصلی مردم است ایجاد بیمارستان مجهز در سال ۱۳۹۷ در دستور کار قرار گرفت تا بخشی از نیازهای درمانی مردم هرمزگان را برطرف کند.

مدیرعامل پالایشگاه نفت ستاره خلیج‌فارس، با اشاره به این نکته که سالانه اعتبارات خوبی به این پروژه تزریق شد، بیان کرد: این پروژه در سالیان گذشته تنها ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت که با شروع به کار دولت سیزدهم و همدلی که در برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌ها ایجاد شد، ساخت و تکمیل این بیمارستان شتاب ویژه‌ای گرفت به نحوی که فقط در یک سال ۳۷ درصد پیشرفت فیزیکی حاصل شد.

جعفرپور، با اشاره به پیشرفت ۶۷ درصدی این پروژه، تصریح کرد: بهره‌برداری از این بیمارستان سرانه تخت بیمارستان استان هرمزگان را تا حد قابل قبولی بهبود خواهد بخشید و از حضور هرمزگانی‌ها در استان‌های همجوار برای پیگیری موضوعات درمانی تا حدود زیادی جلوگیری خواهد کرد.

۶۰ درصد از بسته‌های تجهیزاتی بیمارستان خریداری شده است

وی، با بیان اینکه این پروژه در دهه فجر سال آینده تقدیم مردم هرمزگان می‌شود، مطرح کرد: پس از بهره‌برداری از این بیمارستان، تجهیز هم باید در دستور کار قرار گیرد. در حال حاضر بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان تجهیزات بیمارستانی تامین شده و می‌توان گفت که تاکنون ۶۰ درصد از بسته‌های تجهیزات بیمارستانی خریداری شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha