• چهارشنبه / ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۹
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1402111813813
  • خبرنگار : 50130

مدیرکل حراست جهاد دانشگاهی کشور:

جهاد دانشگاهی از ظرفیت‌های رسانه‌ای خود در انتخابات بهره گیرد

جهاد دانشگاهی از ظرفیت‌های رسانه‌ای خود در انتخابات بهره گیرد

ایسنا/کردستان مدیرکل حراست جهاد دانشگاهی کشور گفت: جهاد دانشگاهی باید از ظرفیت‌های رسانه‌ای خود در ایسنا و ایکنا در راستای مشارکت حداکثری بهره بگیرد و مردم را با روشنگری به سمت انتخاب اصلح هدایت کند.

حسینی امروز (چهارشنبه، ۱۸ بهمن ماه) در مراسم تکریم و معارفه مسئول حراست جهاد دانشگاهی استان کردستان، انتخابات را از نشانه‌های بارز مردم‌سالاری در جمهوری اسلامی ایران ارزیابی و اظهار کرد: انتخابات عظیمی که با رهبری امام خمینی (ره) و رای مثبت بیش از ۹۸ درصدی به جمهوری اسلامی اتفاق افتاد،‌ نمود عینی دموکراسی برای سراسر دنیا بود. دشمنان در طول انقلاب هموار تلاش زیادی برای خفه کردن نطفه انقلاب کرده‌اند، اما به واسطه پشتوانه محکم مردم تاکنون به این امر دست نیافته‌اند.

او با اشاره به تفاوت بین انقلاب و کودتا، بیان کرد: امام خمینی (ره) با دست خالی و اخلاص، انقلاب اسلامی را برپا کرد. خاستگاه انقلاب مردم است و امام ما هم با وجود تلاش دشمنان، از مردم دور نشد. این در حالی است که هنوز هم حرکت برخی کشورها بر پایه کودتاست نه انقلاب‌.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) در آن زمان با حداقل‌ها مردم را هدایت می‌کرد، گفت: دشمنان در زمان انقلاب نگاه حقیرانه‌ای به ایرانیان با تمدن داشتند و می‌خواستند اسلامیت ملت و تمدن ایرانی را نابود کنند. نگاهی به کارنامه آمریکا از ابتدای انقلاب تاکنون نشان می‌دهد که دشمن به‌طور مداوم درپی ضربه زدن به انقلاب بوده است، اما اکنون باید به درخت تنومند انقلاب اسلامی به‌واسطه پشتوانه محکم مردم بالید.

حسینی افزود: مردم همیشه وظیفه خود در قبال نظام را به درستی انجام داده‌اند و امروز نیز باید مانند همیشه انقلاب را حمایت کنند.

کردستان همیشه سر بزنگاه پای انقلاب ایستاده است

وی با بیان اینکه کردستان با وجود اینکه استانی حساس و همواره مورد هجمه توطئه دشمنان بوده، اما همیشه سر بزنگاه حامی انقلاب‌ اسلامی و نظام بوده است، گفت: سال گذشته با اتفاق‌های مهمی که رخ داد، بار دیگر مردم کردستان ثابت کردند که به نظام وفادارند.

مدیر حراست جهاد دانشگاهی کشور با تأکید بر اینکه اکنون همه باید در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب با همدلی تلاش کنند، اظهار کرد: دستگاه رسانه‌ای دشمن همواره با سیاه‌نمایی درپی ضربه زدن به انقلاب و نظام هستند، بنابراین تلاشگران جهاد دانشگاهی باید بیش از پیش وظیفه و دین خود را به نظام ادا کنند.

حسینی معتقد است: پرچمدار تفکر جهادی جهادگران جهاد دانشگاهی هستند. بر همین اساس تفاوت این نهاد با سایر دستگاه‌ها این است که کارهای بر زمین مانده را به پایان می‌رساند و این امر تأثیر بسیار زیادی بر بدنه جامعه گذاشته است.

وی با اشاره به دستاوردهای جهاد دانشگاهی در حوزه‌های مختلف از جمله رویان و دستاوردهای فناورانه در حوزه علم، صنعت، کشاورزی و دامپروری، بیان کرد: اعضای جهاد دانشگاهی استان کردستان باید این دستاوردها را به‌عنوان ارمغان انقلاب در استان معرفی کنند و از آنها برای توسعه کردستان بهره بگیرند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha