• چهارشنبه / ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۸
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402111813825
  • خبرنگار : 30147

 سرپرست اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان:

۱۰۱ درصد از تعهد اشتغال کاشمر در سال جاری محقق شده است

۱۰۱ درصد از تعهد اشتغال کاشمر در سال جاری محقق شده است

ایسنا/خراسان رضوی  سرپرست اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان کاشمر گفت: تاکنون ۱۰۱ درصد از تعهد اشتغال این شهرستان در سال جاری محقق شده است.

 ابراهیم ذوالفقاری در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه در حوزه اشتغال دستگاه‌های بسیاری متولی و دخیل هستند، اظهار کرد: امسال، میزان تعهد شهرستان ۸۹۱۲ ثبت اشتغال در سامانه رصد است که تا کنون ۱۹۳۴ ثبت اشتغال معادل ۱۰۱ درصد محقق شده است.

وی افزود: از دستگاه‌هایی که در ایجاد اشتغال تعهد دارند انتظار داریم تلاش نموده تا تعهد اشتغال شهرستان به ۱۲۰ درصد برسد، تاکنون اداره صمت ۹۳ درصد، کمیته امداد ۹۷ درصد، بنیاد برکت ۶۴ درصد از تعهد اشتغال خود را محقق کرده‌اند که اگر به ۱۰۰ درصد برسانند به همان ۱۲۰ درصد هم خواهیم رسید.

 سرپرست اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان کاشمر ادامه داد: امسال در حوزه مشاغل خانگی ۳۶ میلیارد ریال اعتبار داشته‌ایم که ۲۸ طرح مصوب و معرفی شده است، ۱۵ طرح به استان به مبلغ ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال و ۱۳ طرح به بانک توسعه تعاون به میزان یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال معرفی شده اند.

وی با بیان اینکه تاکنون تسهیلات به مبلغ ۳ میلیارد ریال به ۲۱ طرح پرداخت شده است، در خصوص مشاغل خانگی گفت: امسال در شهرستان کاشمر ۲۸۵ نفر در سامانه ثبت نام کرده اند و برای ۳۰۱ نفر نیز مجوز صادر شده است.

سرپرست اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان کاشمر تسهیلات دریافتی در حوزه مشاغل خانگی را ۳ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال را ۳۴۶ نفر اعلام کرد.

وی با بیان اینکه با توجه به شعار ‌سال باید تمام تلاشمان را در راستای توسعه اشتغال شهرستان با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین و اقدامات ‌نوآورانه و خلاقانه به کار بگیریم، افزود: شرکت های تعاونی فعال نقش مهمی در توسعه تولید و اشتغال شهرستان دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha