• چهارشنبه / ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۸
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402111813839
  • خبرنگار : 50652

رئیس کل دادگستری گلستان خبر داد:

موافقت با مرخصی ۹۰۰ مددجوی واجد شرایط در گلستان/ پایان حبس ۷۵ مددجو با اعطای تسهیلات

موافقت با مرخصی ۹۰۰ مددجوی واجد شرایط در گلستان/ پایان حبس ۷۵ مددجو با اعطای تسهیلات

ایسنا/گلستان رئیس کل دادگستری گلستان با تاکید بر اهمیت دیدارهای چهره به چهره و مردمی عنوان کرد: در این دیدارها علاوه بر ملاقات مردمی، مشکلات محلات با محوریت مساجد بررسی و در قالب پرونده حقوق عامه، حل مشکلات از دستگاه های متولی پیگیری می شود.

حیدر آسیابی ظهر امروز، ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ درگفت‌وگو با خبرنگاران به حضور در زندان‌های گرگان و گنبدکاووس با همراهی روسا و دادستان‌های استان و بررسی درخواست ها و پرونده‌های مددجویان به مناسبت دهه فجر اشاره و اظهار کرد: پس از بررسی‌های صورت گرفته بر پرونده های زندانیان، ۷۵ مددجوی واجد شرایط با اعطای تسهیلات ستاد دیه استان و یا اعطای مرخصی پایان حبس آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشتند.

وی در ادامه و با توجه به روزهای باقی مانده دهه فجر انقلاب اسلامی، عنوان کرد: ۲۲ مددجوی مالی نیز تا ۲۲ بهمن ماه با کمک‌های ستاد دیه استان و خیران آزاد می شوند.

رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به درخواست‌های مرخصی موجود توسط زندانیان افزود: همچنین لازم به ذکر است دادستان های استان با درخواست مرخصی ۹۰۰ مددجوی واجد شرایط به جز محکومان جرایم خشن و سارقان موافقت کردند.

آسیابی با بیان اینکه پس از بررسی پرونده ها ۹۹ مددجو نیز واجد شرایط اعطای تسهیلات قانونی پابند الکترونیک و آزادی مشروط شناخته شده اند، توضیح داد: پرونده این افراد جهت صدور احکام مقتضی به محاکم قضایی استان ارسال شده است.

وی همچنین در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه برای ملاقات بی‌واسطه مسئولان قضایی با مردم گفت: امروز به اتفاق اعضای شورای قضایی استان به درخواست های حقوقی و قضایی مردم در مسجد گلشن گرگان رسیدگی شد.

موافقت با مرخصی ۹۰۰ مددجوی واجد شرایط در گلستان/ پایان حبس ۷۵ مددجو با اعطای تسهیلات

رئیس کل دادگستری گلستان با تاکید بر اهمیت دیدارهای چهره به چهره و مردمی عنوان کرد: در این دیدارها علاوه بر ملاقات مردمی، مشکلات محلات با محوریت مساجد بررسی و در قالب پرونده حقوق عامه، حل مشکلات از دستگاه های متولی پیگیری می شود.

آسیابی در پایان با اشاره به درخواست‌های مردمی مطرح شده، توضیح داد: درخواست برای حمایت قضایی از واحدهای تولیدی، تسریع در رسیدگی به پرونده ها و اجرای احکام، رفع مشکل تعدادی از بازنشستگان از جمله درخواست های مردمی طرح شده در این دیدار بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha