• چهارشنبه / ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۹:۰۲
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402111814053
  • خبرنگار : 50082

معاون استاندار خراسان رضوی:

۵۰۰۰ واحد تولیدی راکد به چرخه تولید برگشت

۵۰۰۰ واحد تولیدی راکد به چرخه تولید برگشت

ایسنا/خراسان رضوی معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بیش از پنج هزار واحد تولیدی نیمه تعطیل و تعطیل در کشور به چرخه تولید بازگشته است.

حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد ۱۸ بهمن درمراسم بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی شهرستان سبزوار در جمع مسئولان و تولیدکنندگان با بیان اینکه پیام مبعث رسول اکرم (ص) و انقلاب اسلامی تثبیت جبهه حق و مبارزه با جبهه باطل است، افزود: انقلاب اسلامی ایران ادامه مبعث نبی مکرم اسلام(ص) است که سبب احیای ارزش‌های دینی اسلامی در ایران شده است.

 وی تصریح کرد: در دوران رژیم پهلوی برای مردم و آینده ایران اسلامی غیر سرافکندگی و وابستگی هیچ نقطه روشنی وجود نداشت و مردم شأن و منزلتی برای خود تصور نمی‌کردند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی گفت: در حوزه سیاسی، رژیم پهلوی وابسته بود، چنان‌که بیش از ۲۰ هزار مستشار آمریکایی در کشور دستور حکمرانی به ارشدترین مقامات ایرانی را داشتند و در حوزه اقتصادی نیز در ردیف واردکنندگان بزرگ دنیا بودیم.

گنابادی‌نژاد افزود: به برکت انقلاب، شعار ما می‌توانیم و روحیه خودباوری و  شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی دمیده و زنده شد و جمهوری اسلامی در همه عرصه‌ها مسیر پیشرفت و تعالی را طی کرده است. 

احیای واحدهای نیمه تعطیل مورد توجه دولت سیزدهم است

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی در ادامه گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بیش از پنج هزار واحد تولیدی نیمه تعطیل و تعطیل در کشور به چرخه تولید بازگشته است.

گنابادی‌نژاد افزود: دولت خود را خادم مردم و گره‌گشایی و رفع موانع مسیر چرخه تولید و رشد تعالی کشور را وظیفه خود می‌داند.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم معطل مذاکرات نماند، گره‌های تحریمی با اراده مردم باز شد و این دولت به مردم معتقد بوده و مردم پشتیبان اصلی آن هستند.

احیای واحد تولیدی در سبزوار پس از ۱۱ سال رکود

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سبزوار گفت: یک واحد تولیدی در حوزه فرآوری صنعت طیور در این شهرستان پس از ۱۱ سال رکود هم‌زمان با ایام فرخنده مبارک فجر احیا شد.

حسین ابراهیمی کردیانی افزود: این کشتارگاه صنعتی نیمه تمام مرغ پس از ۱۱ سال معطلی با پیگیری و تلاش مستمر مسئولان شهرستان به بهره‌برداری رسید که از این طریق ۸۰ فرصت شغلی مستقیم ایجاد شده است. 

وی تصریح کرد: شهرستان سبزوار قطب اصلی تولید طیور و تامین کننده گوشت مرغ خراسان رضوی و دیگر مناطق کشور است که توسعه صنایع فرآوری در این حوزه به رونق تولید و اشتغال در این صنعت کمک می کند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سبزوار گفت: تکمیل و راه‌اندازی طرح‌های نیمه تمام این شهرستان در حوزه‌های مختلف با رویکرد اشتغال و رشد اقتصادی از هدررفت منابع جلوگیری می کند.

ابراهیمی افزود: در دهه مبارک فجر امسال ۹۲ طرح عمرانی با اعتباری افزون بر ۸ هزار و ۸۱۰ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha