• یکشنبه / ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۸:۰۷
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402112215547
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

/۴۵ سال با هم برای ایران مقتدر/

راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان استقامت برای حفظ نظام و انقلاب است

راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان استقامت برای حفظ نظام و انقلاب است

ایسنا/اصفهان معاون استاندار و فرماندار ویژه نجف‌آباد گفت: حضور آحاد جامعه در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان استقامت برای حفظ نظام و انقلاب است.

موسی مباشری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تایید نظام به حضور مردم در صحنه های مختلف است که حماسه آفرینی در راهپیمایی و انتخابات این موضوع را اثبات می‌کند.

وی با اشاره به تاثیر حضور در انتخابات و راهپیمایی ها افزود: ملت ایران مثل همیشه در این صحنه‌ها حاضر شده و اسقامت و پایداری بر اصل نظام را اثبات می‌کنند.

فرماندار ویژه نجف آباد با بیان اینکه مردم ایران نسبت به آرمان های نظام آگاه هستند، تصریح کرد: آنان نسبت به اهداف و چشم انداز آن بی تفاوت نبوده و همواره تایید می کنند و کم کاری یک مسئول را به پای نظام نمی‌گذارند.

وی معتقد است که ملت ایران نسبت به خون شهدا و نظام خود را مسئول می دانند و همیشه با حضور در صحنه های نظام، حامی انقلاب و کشور بوده اند و نمی خواهند که استقلال خود را از دست بدهند و زیر سلطه دولت‌های ظالم قرار بگیرند.

مباشری ادامه داد: هر فرد به سهم خود برای این نظام و پایداری آن نقش آفرینی می‌کند، ولی همه منسجم در راهپیمایی و انتخابات، این دیدگاه خود را ثابت می کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی داشته است، خاطرنشان کرد: بیان دستاوردهای انقلاب برای عموم مردم به ویژه نسل جوان نیاز بوده تا اینکه دشمن نتواند با سیاه نمایی و جنگ رسانه‌ای اهداف خود را محقق سازد.

فرماندار نجف آباد، حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال را مصداق بارز قدرشناسی از دستاوردهای نظام بیان کرد و یادآورشد: این حضور حماسی مایه دلگرمی دولت های مظلوم و خوشحالی دوستان نظام در دنیا خواهد بود.

وی معتقد است: بسیاری از ملت های جهان به این حضور حماسی ملت ایران چشم دوخته‌ و از مشارکت بالا که ندای آزادی دارد؛ خوشحال می‌شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha