• یکشنبه / ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۸
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402112215746
  • خبرنگار : 50444

/۴۵ سال باهم برای ایران مقتدر/

معاون پارلمانی رئیس جمهوری: ۷۰۰۰ واحد تولیدی احیا شده‌اند

معاون پارلمانی رئیس جمهوری: ۷۰۰۰ واحد تولیدی احیا شده‌اند

ایسنا/خراسان شمالی معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفت: در دولت سیزدهم تلاش‌ها برای توسعه کشور، اشتغال‌زایی و رفع کاستی‌ها با قدرت بسیار در حال انجام است.

سید محمد حسینی در راهپیمایی باشکوه مردم بجنورد، مرکز خراسان شمالی به‌مناسبت ۲۲ بهمن ماه، اظهار کرد: دولت سیزدهم عزمی جدی برای رفع مشکلات کشور دارد و در این مسیر به اشتغال‌زایی مشغول است و تاکنون ۷۰۰۰ واحد تولیدی کارگاه و کارخانه که تعطیل یا نیمه‌تعطیل بودند، احیا شده‌اند.

وی تاکید کرد: سرمایه‌گذاری‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف از جمله نفت، گاز، پتروشیمی، پالایشگاه و ... انجام شده است و خدمات انجام‌شده از جمله گازرسانی‌ها و آبرسانی‌ها به نقاط دوردست و محروم و همچنین توجه به فناوری و فعالیت ۱۰ هزار شرکت دانش‌بنیان نویدبخش توسعه بیش از پیش کشور است.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی حقیقتی برخاسته از سنت الهی است و بر پایه مردم‌سالاری و نقش بنیادین مردم به مسیر خود ادامه خواهد داد، افزود: رژیم طاغوت و شاهنشاهی در واقع صرفاً یک ژاندارم در منطقه و فرمانبران استکبار به‌ویژه آمریکای جنایتکار بودند و هیچ اراده‌ای از خودشان نداشتند.

حسینی با تاکید بر اینکه تلاش و پویایی در جای جای نقاط کشور مشهود است، گفت: رئیس جمهوری با تمام قوا در حال کار است تا امور به نتیجه برسد که البته این اقدامات نیازمند فرصت است و به نتیجه خواهد رسید.

وی همچنین بیان کرد: بعد از ۴۵ سال از انقلاب اسلامی، مردم با همان شور و نشاط پای انقلاب ایستاده‌اند. همه ما باید نقش‌آفرین باشیم و قدر انقلابی را که از نسلی به نسل دیگر منتقل شده است بدانیم.

وی حضور اقشار، اقوام و مذاهب مختلف مردم در راهپیمایی را تجلی‌بخش وحدت و همبستگی دانست و ادامه داد: این انقلاب و نظام برخاسته از اعتقادات و باورهای دینی است و امام راحل نیز هرچه گفتند براساس قرآن، اسلام و آموزه‌های دینی بود.

وی تاکید کرد: با وجود اینکه با تحریم‌ها و دشمنی‌های استکبار رو به رو هستیم، اما دائماً رو به پیشرفت بوده‌ایم و جایگاه ما به لحاظ علمی، فناوری و در حوزه‌ها گوناگون ارتقای چشمگیری یافته است و با قبل انقلاب قابل مقایسه نیست.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفت: پیش از انقلاب حتی پزشک عمومی هم نداشتیم و اگر کسی سرما می‌خورد پزشک‌های بنگلادشی، پاکستانی و هندی مردم را معاینه می‌کردند، اما اکنون بیماران از کشورهای همسایه به ایران می‌آیند تا توسط پزشکان و کادر درمان ایرانی مداوا شوند.

به گفته او، دولت در تلاش است تا سرمایه‌های کشور به‌صورت متوازن توزیع شود و فاصله طبقاتی کاهش پیدا کند.

وی افزود: همان پرچمی که امام آن را برافراشت، همچنان برافراشته است و در خاورمیانه، کشورهای اسلامی و سایر قاره‌ها الهام‌بخش سایر کشورها بوده است و آن‌ها متوجه شدند که می‌توانند مستقل و آزاد باشند و تحت سلطه اجنبی نباشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha