• یکشنبه / ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۲
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402112215946
  • خبرنگار : 50047

/۴۵ سال باهم برای ایران مقتدر/

تقدیر نماینده ولی فقیه و استاندار خراسان شمالی از حضور مردم در راهپیمایی

تقدیر نماینده ولی فقیه و استاندار خراسان شمالی از حضور مردم در راهپیمایی

ایسنا/خراسان شمالی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و استاندار برای قدردانی از حضور حماسی و باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ بیانیه صادر کردند.

 به گزارش ایسنا، در بیانیه حجت‌الاسلام رضا نوری و محمدرضا حسین‌نژاد استاندار آمده است: امروز شما مردم بزرگ، شهیدپرور، ولایتمدار، عزیز و غیرتمند خراسان شمالی همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه سال ۱۴۰۲ با حضور حماسی، با عظمت و با شکوه خود، مهر باطل دیگری بر همه یاوه‌های صدها رسانه استکبار در عرصه جنگ شناختی و ترکیبی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی زدید و در چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی، یوم‌الله در یوم‌الله آفریدید.

درود ما و درود خدا بر شما ملت ایثارگر که بار دیگر در راه خدا و برای استحکام دین خدا و در حمایت از آرمان‌های انقلاب و تقویت نظام اسلامی بپاخاستید و غیرتمندانه دعوت ولی امر مسلمین را لبیک گفتید و در حمایت از آرمان فلسطین - پاره تن اسلام - و غزه مظلوم به صحنه آمدید و با مشت‌های گره کرده خود، همچنان نفی ظلم و سلطه و استکبار را فریاد زدید و زمینه یأس و ناامیدی مطلق دشمنان در نیل به اهداف استعماری‌شان در خاورمیانه و جهان را فراهم کردید.

درود بر شما که مصداق آیه شریفه «محمد رسول الله و الذین معه اشداء علی الکفار و رحماء بینهم» هستید و امروز بار دیگر نفی ظلم و جنایت و تجاوز و وحشی‌گری و بی قیدی رژیم اسرائیل و حامیان متوحش اسرائیل را به قوانین بین‌المللی و نسل‌کشی در غزه فریاد زدید.

بدانید و اطمینان داشته باشید با هر شعار و هر قدم، شما در راهپیمایی با شکوه امروز، مردان خدا، نظام‌های الهی و جنبش‌ها و نهضت‌های اسلامی و انسان‌های آزاده، تقویت شدند و مستکبرین و منافقین و ایادی آنان ضعیف‌تر و به زوال نزدیک‌تر گردیدند.

عزت و شرافت ما به حفظ روحیه دینی و شعائر اسلامی و جهاد در راه خداست، صفهای‌تان را در برابر دشمنان همچنان متحدتر و متشکل‌تر کنید و روحیه ظلم‌ستیزی خود را حفظ کنید و در انتخابات ۱۱ اسفند، دشمنان را ناامیدتر کنید و آماده تحقق نصرت الهی و وعده خداوند باشید که «مستضعفان پیشوایان و وارثان زمین خواهند شد».
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha