• دوشنبه / ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۰:۳۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402112316253
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

مشارکت حداکثری؛ اقتدار ملی/

مشارکت سیاسی ضریب امنیت ملی و بین‌المللی را افزایش می‌دهد

مشارکت سیاسی ضریب امنیت ملی و بین‌المللی را افزایش می‌دهد

ایسنا/اصفهان رئیس عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان گفت: مشارکت سیاسی ضریب امنیت ملی و بین‌المللی را افزایش داده و به حاکمیت عینیت و کارآمدی می‌بخشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا محبی در گفت‌وگو با ایسنا به ابعاد آثار و نتایج حضور بالا در انتخابات اشاره و اظهار کرد: افزایش ضریب امنیت یکی از دستاوردهای مهم مشارکت سیاسی ملت در صحنه‌های مختلف نظام از جمله انتخابات است.

وی با بیان اینکه مشارکت اجتماعی و سیاسی در روند توسعه، دموکراسی و مشروعیت بخشی حکومت‌ها در کاهش یا افزایش ضریب امنیت ملی مؤثر است‏، افزود: اعتماد مردم به حکومت باعث افزایش مشارکت و قوام حکومت، ایجاد توسعه و افزایش ضریب امنیت ملی می‌شود.

رئیس عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان معتقد است از دیدگاه اسلامی، نقش آفرینی مردم صرفاً در مشروعیت بخشی خلاصه نمی‌گردد، بلکه مردم در عینیت‌بخشی و کارآمدی حکومت نقش اساسی دارند.

وی انقلاب اسلامی را محصول فداکاری و جانفشانی‌های مردم دانست و تصریح کرد: مردم در طول مبارزات انقلاب اسلامی یکی از ارکان اصلی مبارزات بودند و حضور آنان در صحنه و آمادگی برای برپایی حکومت اسلامی بسیار مهم و ارزشمند بود.

به گفته حجت الاسلام محبی ملت ایران، رهبری و ایدئولوژی سه رکن اساسی انقلاب اسلامی هستند که همین سه محور پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زد و در به ثمر رسیدن مبارزات علیه رژیم ستمشاهی نقش اساسی داشت.

وی ادامه داد: در این پیچ تاریخی مهم نیز مردم با مشارکت باشکوه در انتخابات می‌توانند دین خود را به انقلاب و نظام ادا کنند.

رئیس عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه هر رای مردم، یک برد به اندازه کل دنیا به حساب می‌آید، خاطرنشان کرد:‌ علاوه بر اینکه شرکت پرشور در انتخابات اثر ملی دارد اثر مهم تر آن بر دنیا است.

وی ادامه داد: به هر اندازه مشارکت مردم در انتخابات پرشور باشد به همان اندازه نیز ایران اسلامی در دنیا مقتدرتر خواهد شد، حاکمیت، نظام در جهان قدرت‌مندتر خواهد شد.

حجت‌الاسلام محبی خاطرنشان کرد: میزان مشارکت مردم تنها به اقتدار کشور بر نمی‌گردد بلکه افتخاری برای کشورهای دوست مثل لبنان، سوریه، فلسطین، عراق، پاکستان و سایر کشور های منطقه خواهد بود.

وی ادامه داد: دشمنان به کشورمان چشم طمع دوخته اند و نمی خواهند ایران اسلامی در دنیا اقتدار داشته باشد، از این رو باید طمع را از آنان بگیریم و این امر در گرو مشارکت حداکثری پای صندوق‌های رای است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha