• دوشنبه / ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402112316427
  • خبرنگار : 50039

معاون استاندار گلستان عنوان کرد:

تدارک ۱۵۱۴ شعبه اخذ رای در گلستان/ ۳۰۶ شعبه سیار هستند

تدارک ۱۵۱۴ شعبه اخذ رای در گلستان/ ۳۰۶ شعبه سیار هستند

ایسنا/گلستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه برای انتخابات ۱۱ اسفند هزار و ۵۱۴ شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده است، افزود: شاهد افزایش ۹ درصدی صندوق‌ها در این دوره هستیم.

سیدعلی مهاجر ظهر دوشنبه ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۲ در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه به آخرین اقدامات ستاد انتخابات استان در خصوص دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان اشاره و اظهار کرد: بی‌شک ۱۱ اسفندماه روز تاریخی جدیدی خواهد بود که برگه زرین دیگری از مشارکت، حضور و ولایت‌مداری ملت با بصیرت ایران را به برگه‌های تاریخ پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی اضافه خواهد کرد.

وی با بیان اینکه مردم به اندازه‌ای آگاه هستند که حساب گلایه‌های خود از مسئولان را از ولایتمداری، دینداری و دیگر مسئولیت‌های خود در خصوص انقلاب جدا می‌کنند، ادامه داد: همین ویژگی سبب شد تا با حضور پرشور و کوبنده در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخی دندان‌شکن به بدخواهان، معاندان و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بدهند تا حدی که جهان را در بهت فرو برد.

تدارک ۱۵۱۴ شعبه اخذ رای در گلستان/ ۳۰۶ شعبه سیار هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با تاکید بر اینکه هم اکنون ۱۹۱ روز از فرآیند انتخابات گذشته و آگهی اسامی نامزدها از دوم اسفندماه منتشر و در دسترس رسانه‌ها قرار می‌گیرد، افزود: ستاد انتخابات گلستان از هشت کمیته و سه کارگروه با ۶ حوزه انتخابیه اصلی و ۳۱ فرعی تشکیل شده است.

وی با اشاره با اینکه در مردادماه سال‌جاری ۹۵۹ نفر داوطلب شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش ثبت‌نام کردند که توسط ۶ مرجع صحت سنجی، مدارک آنها انجام شد، خاطرنشان کرد: پس از مرحله صحت سنجی، ۵۸۱ نفر شامل ۵۲۰ مرد و ۶۱ زن نیز در سامانه وزارت کشور ثبت‌نام نهایی کردند.

تدارک ۱۵۱۴ شعبه اخذ رای در گلستان/ ۳۰۶ شعبه سیار هستند

مهاجر نتبجه بررسی‌های ۳۰ روزه شورای نگهبان را تایید صلاحیت ۳۰۶ داوطلب شامل ۲۷۴ مرد و ۳۲ زن عنوان کرد و افزود: اسامی تایید صلاحیت شدگان به داوطلبان ارسال شده است.

وی با تاکید بر اینکه از میان تایید شدگان ۲۳۹ نفر شیعه و ۶۷ نفر سنی هستند، تصریح کرد: برای این دوره انتخابات، هزار و ۵۱۴ شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده که نسبت به دوره قبل افزایش ۹ درصدی شعب را شاهد هستیم.

معاون استاندار گلستان تعداد شعب اخذ رای شهری را ۶۷۳ شعبه و روستایی را ۸۴۱ شعبه برشمرد و گفت: از این تعداد شعبه هزار و ۲۰۸ شعبه ثابت و ۳۰۶ شعبه سیار هستند که در ۱۱ اسفند آماده اخذ رای هم استانی‌ها خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha