• سه‌شنبه / ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۸
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402112417069
  • خبرنگار : 50405

فرمانده سپاه امام رضا:

سپاه همواره در خدمت به مردم پیشقدم بوده است

سپاه همواره در خدمت به مردم پیشقدم بوده است

ایسنا/خراسان رضوی فرمانده سپاه امام رضا(ع) به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار این روز را به تمامی سبزپوشان و پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

سردار هاشم غیاثی در این پیام ولایتمداری و اخلاص را مولفه‌های مهم پاسدار تراز انقلاب اسلامی عنوان و اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  همواره در مسیر عزت و افتخار حرکت کرده و در دفاع از ایران اسلامی و خدمت به مردم پیشرو و پیشقدم بوده است.

وی ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت مبارک امام حسین(ع)، با بیان اینکه ماه مبارک شعبان و اعیاد مبارک آن بهترین فرصت برای اُنس با معارف اهل بیت(ع) است، افزود: عزت و افتخار در فرهنگ پاسداری برگرفته از مبانی عاشورایی و زینبی است و آنچه این نهاد را از سایر نیروهای نظامی متمایز می‌کند، توجه بنیادی به معنویت و اتکاء به مفاهیم الهی است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با بیان اینکه پاسدار انقلاب اسلامی ادامه‌دهنده راه حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است، عنوان کرد: ولایتمداری و اخلاص مولفه‌های مهم پاسدار تراز انقلاب اسلامی است و موفقیت‌های درخشان این نهاد در انجام ماموریت‌ها بر پایه توجه و اهمیت دادن به این مولفه‌های مهم و معنوی به دست آمده است.

به گزارش روابط عمومی سپاه امام رضا(ع)، غیاثی ادامه داد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شاخص انقلابی‌گری و پاسداری از انقلاب اسلامی است و مکتب شهید سلیمانی الگو و راهنمای زندگی سعادتمندانه در دنیا و آخرت است و امروز نسل جوان مومن در سپاه برای انجام رسالت پاسداری، سیره و سبک زندگی این شهید والامقام را الگو و راهنمای خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نیروی صرفا نظامی نیست، تأکید کرد: پاسداران مومن و جهادگر در عرصه‌های مختلف فرهنگی، علمی و به خصوص محرومیت‌زدایی و ارائه خدمات به اقشار محروم نقش‌آفرینی می‌کنند و این نشان افتخاری برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha