• سه‌شنبه / ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402112417165
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

مدیرکل تبلیغات اسلامی اصفهان:

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بیانگر حمایت ملی از نظام بود

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بیانگر حمایت ملی از نظام بود

ایسنا/اصفهان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: مردم راهپیمایی ۲۲ بهمن را محل گلایه نسبت به  عملکرد مسئولان قرار ندادند و با حضور خود انقلاب را حمایت کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی فوقی در گفت‌وگو با ایسنا به حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره و اظهار کرد: حضور در صحنه‌های انقلاب در مسیر حفظ نظام و خون شهدا بوده و هیچ‌گاه این عرصه‌های مهم خالی از حضور مردم نمی‌ماند.

وی این حضور حماسی و عدم کناره‌گیری برای حضور را ناشی از فهم مردم در حمایت از نظام بیان کرد و افزود: هیچ‌گاه ملت ایران این عرصه را محل تلافی کم‌کاری مسئولان قرار ندادند و با حضور خود از نظام و آرمان‌های انقلاب حمایت کردند.

به اعتقاد مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان  هیچ جای نگرانی برای عدم حضور مردم در انتخابات نبوده و آنان همواره در صحنه‌های مختلف و هرکجا که نیاز باشد حاضر شده و سهم خود را نسبت به انقلاب می‌پردازند.

وی به اهمیت هر ساله راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره و تصریح کرد: تجدید پیمان با آرمان‌های نظام در این راهپیمایی‌ها مشخص می‌شود و اینکه این روز، زمانی برای افتخار و جشن پیروزی بوده که به افتخار آن هم حاضر می‌شویم.

فوقی خاطرنشان کرد: امسال با حضور در راهپیمایی علاوه بر ناامیدی دشمن باعث دلگرمی مردم غزه شدیم و رژیم صهیونیستی را مجبور به عقب‌نشینی کردیم.

وی با اشاره به کشتار بی‌گناه کودکان غزه یادآور شد: شعارهای حاضرین در راهپیمایی در حمایت از ملت‌های آزادی‌خواه دشمن را نگران و پریشان می‌کند و باعث می‌شود تا ملت‌های مظلوم دنیا در برابر استکبار جهانی و اسرائیل ایستادگی کنند و دل گرم باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، خاطرنشان کرد: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن فرصتی برای حمایت از پیشرفت‌های نظام و قدرشناسی از دستاوردهای آن بود. دستاوردهای انقلاب اسلامی غیرقابل‌انکار بوده و نباید مورد بی‌مهری قرار گیرد که حضور حماسی در صحنه‌های انقلاب پاسداشتی برای این ارزش‌ها محسوب می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha