• شنبه / ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402112819905
  • منبع : نمایندگی سمنان

استاندار سمنان اعلام کرد

تامین حدود ۵۰۰ هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در شاهرود

تامین حدود ۵۰۰ هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در شاهرود

ایسنا/سمنان استاندار سمنان از تامین حدود ۵۰۰ هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در شاهرود خبر داد و با تاکید بر لزوم بیان دستاوردهای دولت و نظام، گفت: تبیین دستاوردها و موفقیت‌های نظام‌ جمهوری اسلامی و دولت در راستای تحقق جهاد تبیین و امیدآفرینی به‌ویژه بین نسل جوان و آینده کشور در دستور کار و اولویت مسؤولان قرار داشته باشد.

سید محمدرضا هاشمی امروز (۲۸ بهمن ماه) در جلسه شورای اداری و آیین افتتاح همزمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان شاهرود در دانشگاه علوم‌ پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود، اظهار کرد: بهمن ماه ظرفیت و فرصتی بسیار مغتنم و ارزشمند برای تحقق جهاد تبیین و بیان دستاوردها و موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی است. دستاورد ولایت، امنیت و پشتیبانی مردم بالاترین دستاوردی است که به برکت نظام‌ جمهوری اسلامی نصیب ما شده است. البته با پیروزی انقلاب تا امروز، دستاوردها و موفقیت‌های بسیار چشمگیری در حوزه‌های مختلف علمی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، عمرانی و ... به ثمر نشسته است.

وی بیان کرد: امروز امنیت و آرامش کشور را مدیون‌ امام راحل (ره)، رهبری‌های حکیمانه و داهیانه مقام معظم رهبری، خون شهدا و پشتیبانی مردم هستیم که باید به‌صورت ویژه قدر آن را بدانیم.

او ادامه داد: حس خدمتگزاری بی‌منت و صادقانه برای مردم، بهترین و بزرگترین‌ مدال افتخار برای مسؤولان نظام جمهوری اسلامی است.

استاندار سمنان گفت: همانگونه که تا امروز مردم در برهه‌های مختلف و حساس پای کار و پشتیبانی نظام جمهوری اسلامی بودند، در انتخابات ۱۱ اسفند امسال نیز در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری درباره مشارکت قوی، مردم استان سمنان و شهرستان شاهرود می‌درخشند.

وی بیان کرد: از محل اجرای مصوبات دور اول سفر رئیس جمهوری به استان سمنان تاکنون حدود ۱۰۶ درصد اعتبارات عمرانی محقق شده و تخصیص یافته است.

هاشمی اظهار کرد: با اقدامات و تمهیدات انجام‌شده در دولت، استان سمنان در حوزه کاهش نرخ بیکاری، رونق تولید، کاهش تورم، اجرای طرح‌ نهضت ملی مسکن، افزایش فرآوری معادن، احیای واحدهای راکد و توجه به عفاف و حجاب، توانست رتبه‌های برتر و شاخص کشوری را به خود اختصاص دهد.

وی گفت: در حوزه بنیاد مسکن اقدامات با احداث ۹۹۵ واحد مسکونی روستایی در حال پیشرفت است.

هاشمی اظهار کرد: در این دولت برای شهرستان شاهرود حدود ۱۵۰ پروژه با اعتباری حدود ۲۶۱۱ میلیارد تومان توسط اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) در حوزه راه‌سازی و مسکن قرارداد بسته شده است. همچنین ۸۱۵ میلیارد تومان اعتبار عمرانی از محل سفر دور اول رئیس جمهوری به استان برای پروژه‌های شهرستان شاهرود اختصاص یافت.

او با اشاره به تنش آبی شاهرود در تابستان‌ها، افزود: تامین آب شرب پایدار ویژه شهرستان شاهرود از منابع کوه شاهوار در دستور کار است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha