• یکشنبه / ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۴
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402112920425
  • خبرنگار : 50649

دبیر «شریان» فارس:

هدف غائی ما انتخاب نیروهای توانمند و انقلابی است

هدف غائی ما انتخاب نیروهای توانمند و انقلابی است

ایسنا/فارس دبیر شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی فارس با اشاره به برنامه‌ریزی‌های این جبهه برای انتخابات ۱۱ اسفندماه گفت: انتخاب نیروهای متخصص، توانمند و انقلابی در تراز مجلس انقلابی هدف غائی شریان است.

فرشید نظری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به برنامه‌ریزی جبهه شریان (شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی) برای انتخابات ۱۱ اسفندماه گفت:‌ شریان جبهه ۱۰ حزب اصولگراست و برای انتخابات پیش‌رو از چند ماه پیش اقداماتی را در دستور کار قرار داده‌ است.

وی با بیان اینکه انتخاب نیروهای متخصص، توانمند و انقلابی در تراز مجلس انقلابی هدف غائی شریان است، افزود: جلسات مستمر این جبهه برای جذب مشارکت و همچنین معرفی لیست برای انتخابات مجلس از چندماه گذشته در حال برگزاری است.در حال حاضر جلسات ما به صورت روزانه برگزار می‌شود.

نظری با تصریح اینکه شریان برای انتخاب کاندیدای اصلح و معرفی آن به مردم سایتی را طراحی کرده است، اظهار کرد: در این مسیر شریان فارس در حال مصاحبه با کاندیداهای ثبت‌نام کرده در سایت است و به نوبت کاندیداهای شیراز و شهرستان‌ها را به جلسه مصاحبه دعوت می‌کند.

دبیر شریان استان فارس به برخی از معیارهای کاندیدای اصلح برای قرارگرفتن در لیست این جبهه اشاره کرد و گفت: معیارها و شاخص‌های بسیار واضح و خوانایی برای انقلابی‌گری، داشتن رزومه‌ اجرایی و مطالعاتی مرتبط با فعالیت‌های مجلس، قابلیت ایده‌پردازی، برنامه‌ریزی، همچنین توانایی راهبری سامانه‌ها و نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها، تشخیص نقاط حساس در بحران‌ها، اعتقاد و اشتهار به کار گروهی در مجلس و حوزه انتخابیه و... قابلیت‌های شاخص یک نماینده مجلس است.

وی بیان کرد:‌ اظهار لطف آحاد مردم فارس به شریان مسئولیت این جبهه را برای رسیدن به انتخاب اصلح بیشتر می‌کند و در این مسیر به دعای خیر مردم خاصه خانوده معظم شهدا نیازمند هستیم.

نظری با بیان اینکه از سوی دیگر شریان موفق به همراه کردن تعدادی از احزاب و تشکل‌های سیاسی شده که بزرگترین آن ائتلاف امناست، گفت: امنا با محوریت شاخص‌های اصلی و مشترک شریان و ۴ تشکیلات دیگر ایجاد شده و متشکل از پنج حزب بزرگ و توانمند است.

دبیر شریان فارس تأکید کرد: آینده بسیار روشن و متعالی برای امنا برای اصلح گزینی و دوری از سهم‌خواهی و شخص‌محوری متصور هستیم و در روزهای آینده قاطبه امت حزب‌الله و آرای خاکستری، رفته رفته به سمت اهداف امنا همراه و همدل خواهند شد.

وی  گفت: تاکنون ۱۰ حزب به شریان پیوسته‌اند که شامل مجمع شاهد، دفاع از قانون اساسی و ایثارگران، اصلاح اسلامی، دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی، فرزندان انقلاب اسلامی، جامعه حامیان کشاورزان ایران اسلامی، جمعیت انسجام، جمعیت معلمان و فرهیختگان ایران اسلامی، جمعیت ورزشکاران کشور و مجمع اتحادیه نیروهای انقلاب اسلامی(مانا) هستند.

نظری در پایان اظهار کرد: ائتلاف انتخاباتی امنا شامل جبهه تلاشگران انقلاب اسلامی،  جبهه شریان (شبکه راهبردی یاران انقلاب)، جمعیت رزمنده مدافع انقلاب (رزما)، حزب عدالت‌طلبان ایران اسلامی، حزب خدمتگزاران ایران اسلامی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویی و فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها، جامعه اسلامی کارگران،‌ جامعه اسلامی کارمندان، جامعه دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی، حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی، جمعیت یاران انقلاب اسلامی، جمعیت معلمان و فرهیختگان ایران اسلامی، جمعیت تحول و پیشرفت اسلامی- ایرانی، جمعیت فرزندان انقلاب اسلامی، جمعیت هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی، مجمع اتحادیه نیروهای انقلاب اسلامی، انجمن اسلامی ورزشکاران، مجمع فرزندان شاهد ایران اسلامی، جمعیت تشکیلات انسجام اسلامی و جامعه جوانان متحد اسلامی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha