• یکشنبه / ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۹
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402112920808
  • خبرنگار : 50182

۵۰۰۰ خانوار مددجوی کمیته امداد کرمانشاه، توانمندسازی خود را جشن گرفتند

۵۰۰۰ خانوار مددجوی کمیته امداد کرمانشاه، توانمندسازی خود را جشن گرفتند

ایسنا/کرمانشاه جشن توانمندسازی پنج هزار خانوار مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه با حضور قائم مقام کمیته امداد و جمعی از مسئولین استان برگزار شد.

رضا طاهری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه، امروز (۲۹ بهمن) در این مراسم یکی از اولویت های مهم کمیته امداد را توانمدسازی خانوارهای تحت پوشش عنوان و تصریح کرد: خوشبختانه امسال با اقدامات صورت گرفته پنج هزار خانوار مددجو با کسب درآمد پایدار به توانمندی رسیده و از چرخه حمایت کمیته امداد خارج شده اند.

طاهری گفت: هدفگذاری امسال و برنامه هایی که برای کمیته امداد استان در سالجاری تعیین شده بود، توانمندسازی ۳۵۰۰ خانوار بود که خوشبختانه توانستیم عملکرد بسیار بالاتری در این زمینه داشته و پنج هزار خانوار را به مرحله توانمندسازی برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: این خانوارها از طریق آموزش، مشاوره، دریافت تسهیلات و... توانسته اند برای خود کسب و کار پایدار ایجاد کرده و از چرخه حمایت کمیته امداد خارج شوند.

طاهری یادآور شد: این خانوارها در سالهای گذشته تسهیلات گرفته و امسال کسب و کار آنها به مرحله پایداری رسیده و به محلی ثابت برای درآمد خانوارها تبدیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: مشاغل ایجاد شده در حوزه های مختلف دامپروری، کشاورزی، خدمات، حمل و نقل، صنایع دستی و فرش و گلیم بوده است.

وی در ادامه از آغاز عملیات اجرایی ۸۰۰ نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس پنج کیلوواتی هم همزمان با این مراسم خبر داد و افزود: در این زمینه دو تفاهم نامه با دو شرکت بخش خصوصی داریم و ۴۰۰ خانوار مددجو تاکنون به بانک معرفی شده اند تا با دریافت تسهیلات این نیروگاه ها را راه اندازی کنند.

طاهری گفت: راه اندازی این نیروگاه ها محل درآمد خوبی برای خانوارهای مددجو و گامی در جهت توانمندسازی آنها خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha