• یکشنبه / ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۵
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402112920826
  • خبرنگار : 50161

استاندار زنجان:

مشارکت بالا در انتخابات سبب گذر از پیچ تحریم‌ها می‌شود

مشارکت بالا در انتخابات سبب گذر از پیچ تحریم‌ها می‌شود

ایسنا/زنجان استاندار زنجان با بیان اینکه به چه کسی رای دهیم خیلی مهم و اثرگذار است، گفت: بالا بودن مشارکت مردمی در انتخابات سبب کاهش فشارها می‌شود و با مشارکت بالا از پیچ تحریم‌ها رد می‌شویم.

محسن افشارچی امروز (یکشنبه، ۲۹ بهمن ماه) در هفتمین جلسه همفکری و هم‌افزایی فعالان جهاد تبیین و جبهه انقلاب که با حضور جمعی از مسؤولان و فعالان سیاسی در سالن جلسات ولایت سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان برگزار شد، اظهار کرد: ما در ارتباط با انقلاب اسلامی معمولاً خیلی راحت و سطحی فکر می‌کنیم و اتفاق‌هایی را که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی و موضوع حکومت‌سازی و دولت‌سازی در جمهوری اسلامی شد، در نظر نمی‌گیریم و گاهی دست کم می‌گیریم.

وی با بیان اینکه گاهی پرسش‌هایی پیش می‌آید که با تبلیغ مسموم دشمنان همراه می‌شود، بیان کرد: دشمن با توطئه تلاش در اثبات و پیشبرد اهداف خود دارد که گاهی ما نیز خود را در مقابل آن خلع سلاح می‌کنیم.

او با تاکید بر اینکه اگر تصویر بزرگی از اتفاق‌های کشور در ۲۰۰ سال گذشته داشته باشیم و اتفاق‌های بعد از انقلاب اسلامی را نیز در نظر بگیریم، دید بهتری خواهیم داشت و راحت‌تر می‌توانیم شبهه‌ها را پاسخ دهیم، بیان کرد: اگر درک درستی از حکمرانی داشته باشیم راحت‌تر می‌توانیم پاسخ برخی پرسش‌ها را بدهیم.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه مبارزه‌های مردم با نظام سلطه از زمان امیرکبیر بوده است، ادامه داد: امیرکبیر اولین فردی بود که پرچم مبارزه با اجنبی را بلند کرد و علت شهادت اوف مقابله با نظام بیگانه و اجنبی بود. انقلاب اسلامی نه‌تنها باعث شد ملت ایران به اهداف خود دست یابد، بلکه نظام و حاکمیت تمام‌قد مقابل اجنبی و نظام سلطه ایستاد.

وی با اشاره به اینکه از روز نخست پیروزی انقلاب اسلامی، نظام شروع به عمران، آبادانی، محرومیت‌زدایی و … کرد، گفت: مبارزات ملت ایران به اهدافی مانند خدمت به مردم، استقلال، آزادی و ... ختم شد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی به سمت تمدن‌سازی حرکت کردیم، اظهار کرد: ۴۵ سال است که با وجود تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان برای دولت‌سازی و تمدن‌سازی پیش می‌رویم.

وی با اشاره به پیشرفت‌های سخت‌افزاری در کشور، ادامه داد: در حوزه دفاع، هسته‌ای، علمی، گاز، برق، جاده، راهسازی، آب و … پیشرفت‌ها و دستاوردها با وجود تحریم‌ها و مشکلات بر کسی پوشیده نیست. منکر مشکلات نیستیم، اما پیشرفت و عزت کشور باعث سربلندی و افتخار است.

وی با بیان اینکه سیستم دموکراسی یا مردم‌سالاری در کشور به‌صورت متکثر شکل گرفته است، گفت: کاندیداها و افراد دارای صلاحیت با انتخاب و صلاحدید خود تصمیم به شرکت یاد عدم شرکت در انتخابات می‌گیرند.

افشارچی با اشاره به اینکه هیچ کشوری اجازه نمی‌دهد کسی که به قانون اساسی معتقد نیست پای کار بیاید، افزود: در استان زنجان بیش از ۷۰ درصد افراد واجد شرایط تایید صلاحیت شده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha