• یکشنبه / ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۹:۵۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402112920993
  • خبرنگار : 50513

نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در زنجان:

نقش بانوان در تحکیم خانواده، بالندگی جامعه و انتخابات تبیین شود

نقش بانوان در تحکیم خانواده، بالندگی جامعه و انتخابات تبیین شود

ایسنا/زنجان نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در زنجان گفت: باید نقش بانوان در تحکیم خانواده، بالندگی جامعه و انتخابات تبیین شود. انقلاب اسلامی این زمینه را فراهم کرد که بانوان با حفظ عفاف و حجاب نقش‌های اجتماعی بسیار قوی داشته باشند.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدجواد جعفری امروز، یکشنبه ۲۹ بهمن ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان، اظهار کرد: مجلس خبرگان یک تشکل فرا نهادی است و موقعیتی حساس در نظام و مشروعیت حکومت دارد؛ مجلس خبرگان سلامت نظام را تعیین می‌کند. 

وی اضافه کرد: مجلس خبرگان رهبری، نقش اطمینان بخش در حفظ و استمرار نظام دارد. خبرگان در قالب کمیسیون سیاسی و اجتماعی می‌تواند امر مطالبه‌گری را محقق کند.

جعفری با اشاره به ایجاد حکمرانی نخبگان و جوانان افزود: شنیدن حرف‌های نسل جدید یکی از وظایف مهمی است که باید به آن توجه شود. شنیدن حرف نسل نو موضوع مهمی است که مجلس خبرگان می‌تواند به واسطه جایگاهش در این زمینه نیز مؤثر واقع شود. نسل جدید با وجود ویژگی‌های بسیار خوب و بلوغ زودرس اجتماعی و سیاسی که دارند، می‌توانند در راستا شفاف‌سازی و رضایت عمومی، کمک‌کننده باشند.

جعفری با تاکید بر اینکه استفاده از ظرفیت‌های نسل جدید بهره بگیریم، ادامه داد: باید به نسل حاضر توجه کرد. با وجود نسل جدید می‌توانیم نقش بانوان در جامعه را چشمگیر کنیم. بانوان می‌توانند با الگوهای اسلامی تحول ایجاد کنند و در جامعه پررنگ‌تر حاضر شوند. 

وی با بیان اینکه بانوان می‌توانند در انتخابات نقش مهمی داشته باشند، تصریح کرد: نقش بانوان در تحکیم خانواده، بالندگی جامعه و انتخابات تبیین شود. انقلاب اسلامی این زمینه را فراهم کرد که بانوان با حفظ عفاف و حجاب نقش‌های اجتماعی بسیار قوی داشته باشند.

جعفری با اشاره به ورود خود به عرصه انتخابات مجلس خبرگان رهبری از زنجان، یادآور شد: حضور نامزد بومی موجب استقبال قابل توجه مردم استان شده و این موضوع در جمع‌های مردمی در مناطق مختلف استان کاملا مشهود است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha