• دوشنبه / ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۸:۴۶
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402113021128
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

فرماندار خبر داد

وجود ۹۲ هزار رأی‌ دهنده در شهرستان کهگیلویه برای انتخابات مجلس دوازدهم

وجود ۹۲ هزار رأی‌ دهنده در شهرستان کهگیلویه برای انتخابات مجلس دوازدهم

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: در این شهرستان ۹۲هزار نفر واجد شرایط برای رأی دادن در انتخابات مجلس دوازدهم هستند.

سید حمزه محقق زاده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: در مجموع در شهرستان کهگیلویه، ۱۷۹شعبه اخذ رأی برای انتخابات مجلس دوازدهم پیش‌بینی شده که ۱۰۳ شعبه آن روستایی و مابقی شهری است.

وی اظهارکرد: همچنین از مجموع ۱۷۹ شعبه اخذ رأی در این شهرستان، ۸۷ شعبه سیار و ۹۲ شعبه ثابت است.

فرماندار شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: عوامل اجرایی، اعضای شعب، نمایندگان فرماندار و ستاد و عوامل امنیتی و انتظامی در شهرستان دو هزار و ۷۰۰ نفر هستند.

محقق زاده با اشاره به اینکه هم اکنون تعداد داوطلبان در حوزه انتخابیه مربوطه ۳۲نفر است، تصریح کرد: در شهرستان کهگیلویه ۹۲هزار نفر واجد شرایط برای رأی دادن در انتخابات مجلس دوازدهم هستند.

وی ادامه داد: نشست با هیئت اجرایی و نظارت و اعضای حقوقی و اداری مرتب در حال برگزاری است و کلیه عوامل اجرایی انتخابات در سامانه جامع انتحابات ثبت و دوره‌های آموزشی نیز برای اعضای فناوری انتخابات، نمایندگان فرماندار و اعضای شعب شروع شده است.

فرماندار شهرستان کهگیلویه عنوان کرد: آمادگی کامل و ۱۰۰ درصد در شهرستان کهگیلویه برای برگزاری انتخابات مجلس دوازدهم داریم و تمهیدات لازم نیز اندیشیده شده است.

محقق زاده تاکید کرد: در بحث امنیت انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ آمادگی داریم و برای افزایش مشارکت برنامه های مختلفی از جمله نشست با نخبگان، دانشجویان و دانش آموزان را برگزار کردیم و داوطلبان نمایندگی مجلس نیز افراد شاخصی هستند که بر افزایش میزان مشارکت نیز موثرند.

وی در خصوص سلامت انتخابات در این شهرستان بیان کرد: در جهت سلامت و صیانت تمام صندوق های اخذ رای اقدامات لازم انجام شده است و اعضای شعب و نمایندگان فرماندار و هیئت نظارت با تجربه انتخاب شدند و در چینش اعضای صندوق ها یک طرفه عمل نکردیم و عدالت را رعایت کردیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha