• دوشنبه / ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۰:۲۶
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402113021219
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل:

حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات، یک وظیفه همگانی است

حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات، یک وظیفه همگانی است

ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل عنوان کرد: حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات، یک وظیفه شرعی و همگانی است که در این راستا، واحدهای تولیدی استان نیز همگام با سراسر کشور در انتخابات ۱۱ اسفند ماه مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری حضوری فعال و پرشور خواهند داشت.

هاشم علایی امروز ۳۰ بهمن در جریان بازدید از ناحیه صنعتی مشگین‌شهر اظهار کرد: با توجه به آغاز عملیات کلنگ زنی روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین‌شهر در دهه مبارک فجر، خوشبختانه در کمتر از ۱۰ روز از آغاز عملیات اجرایی آن، شاهد خرید تجهیزات و شروع تیرگذاری روشنایی معابر این دو ناحیه صنعتی هستیم که این موضوع نمود کامل کار و تلاش جهادی در شرکت شهرک‌های صنعتی استان دارد.

وی ادامه داد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال انجام خواهد داشت که اجرای آن تا پایان سال جاری و طی یک ماه آتی تکمیل و در اختیار واحدهای تولیدی قرار داده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از نقش بسیار مهم این شرکت در جذب و حمایت از سرمایه‌گذاران خبر داد و افزود: ۲۰ شهرک‌ و ناحیه صنعتی با مجموع مساحت ۱۴۰۰ هکتار به عنوان مراکز تولید و اشتغال استان اردبیل محسوب می‌شوند که تلاش می‌شود با تامین زیرساخت‌ها و با استفاده از تمامی ظرفیت‌های ممکن، زمینه‌های حضور سرمایه گذاران در استان تسریع و فراهم شود.

علایی در پایان یادآور شد: حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات، یک وظیفه شرعی و همگانی است که در این راستا، واحدهای تولیدی استان نیز همگام با سراسر کشور در انتخابات ۱۱ اسفند ماه مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری حضوری فعال و پرشور خواهند داشت تا ضمن خنثی سازی دسیسه‌های دشمن، در تصمیم گیری‌های کلان و تعیین سرنوشت خود نیز سهیم باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha