• دوشنبه / ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۰:۲۸
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402113021224
  • خبرنگار : 50659

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی:

مهم‌ترین نقش حاکمیت در تشویق مردم به حضور در انتخابات، عملکرد درست و کارآمدی آنهاست

مهم‌ترین نقش حاکمیت در تشویق مردم به حضور در انتخابات، عملکرد درست و کارآمدی آنهاست

ایسنا/اردبیل مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی گفت: مهم‌ترین نقش دولت و حاکمیت در تشویق مردم به حضور در انتخابات، عملکرد درست و کارآمدی آنهاست. مردم با لمس عملی و عینی سیاستهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دولت و مجلس امیدوارتر به مشارکت و تاثیرش در تعیین سرنوشت خویش هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا مصلح‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا به مناسبت «انتخابات» و در خصوص نحوه انتخاب اصلح اظهار کرد: مهمترین ملاک یک نامزد مجلس تجربه موفق اوست که برآیندی از تعهد، تخصص و دغدغه مندی و عاشقانه کار کردن اوست.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی حضور شکوهمند مردم در عرصه انتخابات را نشانگر عقبه معرفتی و درک عمیق ایشان از رسالت خود و نقش او در تعیین سرنوشت خود و حال و آینده اش دانست.

وی اضافه کرد: من انتخاب می کنم پس هستم. رای من و تو به مثابه گذاردن آجری در ایجاد بنای خانه خودمان است.

حجت الاسلام مصلح‌نیا بیان کرد: مهم‌ترین نقش دولت و حاکمیت در تشویق مردم به حضور در انتخابات، عملکرد درست و کارآمدی آنهاست. مردم با لمس عملی و عینی سیاستهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دولت و مجلس امیدوارتر به مشارکت و تاثیرش در تعیین سرنوشت خویش هستند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به ارزیابی خود از عملکرد شورای نگهبان در تعیین صلاحیتها اظهار کرد: شورای نگهبان سعی در انجام وظایف خود را دارد. حالا ممکن است با ایده آل ها فاصله داشته باشیم. اما مسیر قانون که طی شده و می شود بهترین و سالم‌ترین راه است.

حجت الاسلام مصلح‌نیا در خصوص بزرگترین نقطه ضعف نمایندگان فعلی استان بیان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی مسؤولیت سنگینی در حفاظت از جایگاه مجلس دارند. عملکرد درست نمایندگان جایگاه مجلس را به عصاره فضایل ملت ارتقاء می دهد. اما اگر نماینده ای در ابتذال مهره چینی در پازل تحمیل مدیران و مسئولان شهری و روستایی بیافتد، چه بلایی بر سر نگرش جامعه و اعتمادش می آید؟! یا بحث‌های رانت و ویژه خواری و لو یک مورد باشد.

مهمترین مسئله استان؛ کاستن از فاصله‌اش با استانداردهای ملی

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی در خصوص عمده چالشها و پیشروی نمایندگان استان در مجلس دوازدهم گفت: استان اردبیل مشکلات و مسائل مربوط به خود را دارد که مهم ترین آنها کاستن از فاصله اش با استانداردهای ملی در عرصه‌های مختلف است.

حجت الاسلام مصلح‌نیا در مورد ارزیابی خود از میزان حضور و مشارکت مردم در پای صندوق های رای و توصیف چرایی آن گفت: ملت ایران در شرایط حساستر حضور فعالتر خواهد داشت. با شناختم از مردم زمان سنجمان حضور با نشاط و کیفی و پرشور است.

این مدرس دانشگاه در خصوص انتظارات و مطالبات خود از نمایندگان آتی مجلس بیان کرد: از نمایندگان انتظار خاصی نیست، فقط در حیطه وظایف خود عمل کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha