• دوشنبه / ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۱
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1402113021481
  • خبرنگار : 50022

رقابت ۴۵۰ کاندیدا برای ۳ کرسی البرز در مجلس شورای اسلامی

رقابت ۴۵۰ کاندیدا برای ۳ کرسی البرز در مجلس شورای اسلامی

ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: مشارکت پرشور در انتخابات، اتحاد، انسجام و اراده مردم را در تعیین سرنوشت کشور و دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان می‌کشد.

به گزارش ایسنا، مجتبی عبداللهی روز دوشنبه ۳۰ بهمن در دیدار با جمعی از هیات های مذهبی استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و قدردانی از فعالان هیات ها، گفت: هیات های مذهبی استان در عرصه های مهم فرهنگی و مذهبی نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند.

وی ادامه داد: فعالان مذهبی پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در تنگناهای متعددی فعالیت داشتند ولی اکنون تعداد بسیاری از آنها در عرصه های دینی و فرهنگی آزادانه و با حمایت های اجتماعی فعال هستند.

عبداللهی گفت: نقش استاندار نظارت بر روند امور استان است ولی اکنون فارغ از تعاریف جایگاه ها، شبانه روزی در میدان هستم و برنامه های استان را از نزدیک بررسی و برای حل مشکلات چاره اندیشی می کنیم.

وی افزود: با راه اندازی قرارگاه اجتماعی با هدف توانمندسازی افراد و ۶۷ محله به کمک گروه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، مذهبی، خیرین و... نیاز داریم از این رو هیات های مذهبی نیز می توانند بویژه در امور فرهنگی موثر باشند.

استاندار البرز افزود: البرز به تعبیر مقام معظم رهبری ایران کوچک لقب گرفته بنابراین باید ابعاد مختلف این امر را مورد بررسی قرار دهیم و برنامه و هدف تعیین کنیم.

عبداللهی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی اخیر خود فرمودند که در انتخابات پیش رو خواص به میدان بیایند بنابراین فعالان مذهبی استان نیز خواص محسوب می‌شوند و الگو و مورد وثوق مردم هستند.

وی با تشریح اقدامات و دستاوردهایی استان در دولت سیزدهم گفت: اکنون اراده ای ویژه برای جبران کمبودها و کاستی های البرز شکل گرفته و دست همراهی تمامی کسانی که دل در گرو توسعه و آبادانی استان دارند، به گرمی می فشاریم.

وی افزود: تاکیدات مستمر مقام معظم رهبری در برنامه ها و نشست های مختلف از ابتدای امسال، نشان دهنده اهمیت این انتخابات در برهه حساس کنونی است.

عبداللهی گفت: ولی امر مسلمین، انتخابات را به عنوان حق و تکلیف تمامی آحاد جامعه دانسته و این رویداد بزرگ را مظهر قدرت ملی اعلام کرده اند.

وی افزود: مشارکت پرشور در انتخابات، اتحاد، انسجام و اراده مردم را در تعیین سرنوشت کشور و دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان می کشد.

عبداللهی گفت: مردم این سرزمین بیش از ۲۵۰ هزار شهید و حدود یک میلیون ایثارگر تقدیم انقلاب کرده اند بنابراین از خواست خود کوتاه نمی آیند و با تمام وجود از آن صیانت می کنند.

وی افزود: حضور پرشور پای صندوق های رای مظهر وحدت و قدرت مردم و جمهوری اسلامی در جهان است.

استاندار البرز گفت: ۴۵۰ کاندیدا برای سه کرسی استان البرز در مجلس شورای اسلامی وجود دارد و در نهایت سه نفر با رای مردم به عنوان نمایندگان البرز در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب می شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha