• دوشنبه / ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۷
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402113021502
  • خبرنگار : 50444

انجام عملیات زمستانی توسط شهرداری در بجنورد/ استفاده از ۵۰ تن شن و نمک برای یخ‌زدایی معابر

انجام عملیات زمستانی توسط شهرداری در بجنورد/ استفاده از ۵۰ تن شن و نمک برای یخ‌زدایی معابر

ایسنا/خراسان شمالی معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد از انجام عملیات زمستانی در معابر این شهر خبر داد و گفت: این عملیات از شب گذشته که بارش برف شدت گرفت، آغاز شد.

مجید شادکام در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: عملیات زمستانه از ساعت ۲۴ شب گذشته در سطح شهر آغاز شد و خیابان‌هایی که در آن‌ها نشست برف وجود داشت، نمک‌پاشی شد.

وی با بیان اینکه نشست برف به مقدار زیادی نبود، ادامه داد: به دلیل مقدار کم برف نشسته بر زمین، نیازی به انجام عملیات برف‌روبی نبود و از آنجایی که با یخبندان روبه رو بودیم، بیشتر عملیات یخ‌زدایی انجام شد.

وی تاکید کرد: تا ساعت ۶ صبح تمام معابر اصلی و فرعی مرکز استان نمک‌پاشی شد. یکی از مسائل موجود، جاده شهرک گلستان است که نمک‌پاشی و رسیدگی به آن بر عهده اداره راهداری و حمل و نقل است.

شادکام گفت: جاده شهرک گلستان، تحویل اداره راه است و در جلسه دادگستری نیز مدیرکل راهداری اعلام کرد که اقدامات مربوط به آن را خودشان انجام می دهد. با این وجود، با توجه به درخواست‌های مردمی و با هماهنگی شهردار، خودرویی برای نمک‌پاشی در این جاده اعزام شد.

وی اظهار کرد: اولویت اصلی ما در بجنورد، رسیدگی به مسئولیت های محوله و امور اختصاصی خودمان است اما برای تسهیل در امور مردم، اقدام به کمک برای یخ‌زدایی از جاده کردیم.

معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد بیان کرد: موضوعاتی درخصوص این جاده وجود دارد که باید معاون عمران و حوزه ترافیک درباره آن نظر بدهند اما ظاهرا مشکلاتی در این محور وجود دارد که سبب شده استاندارد نباشد و شهرداری آن را تحویل نگیرد.

وی در ادامه گفت: طی بامداد امروز تاکنون حدود ۵۰ تن شن و نمک در معابر استفاده شده است تا تردد وسایل نقلیه تسهیل شود. این اقدام توسط دو ماشین مکانیزه نمک پاس، ۱۰ کامیون سنتی و ۳۰۰ نفر نیروی انسانی در دو شیفت کاری انجام شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha