• دوشنبه / ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۴
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402113021620
  • خبرنگار : 50180

استاندار کرمانشاه:

دعوت به مشارکت در انتخابات تکلیف همگانی است

دعوت به مشارکت در انتخابات تکلیف همگانی است
محمدطیب صحرایی_ استاندار کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با بیان اینکه دعوت به مشارکت در انتخابات تکلیف همگانی است، گفت: باید اطرافیان خود را به مشارکت گسترده در انتخابات ترغیب کنیم.

محمدطیب صحرایی، امروز(۳۰ بهمن) در همایش جهاد تبیین که با حضور اعضای گروه‌های جهادی در حسینیه ثارالله کرمانشاه برگزار شد، با دعوت از عموم مردم برای حضور گسترده در پای صندوق‌های رای، گفت: هر کدام از ما وظیفه داریم اطرافیان خود را برای حضور در پای صندوق‌های رای ترغیب کنیم.

صحرایی با بیان اینکه تکلیف امروز همه ما ترغیب اقشار مختلف مردم به حضور در پای صندوق های رای است، گفت: تک تک ما نه تنها باید در پای صندوق‌های رای حاضر شویم، بلکه باید دیگران را هم به مشارکت گسترده در انتخابات ترغیب کنیم.

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های خود تکلیف کرده‌اند که همه باید برای پرشورتر کردن حضور مردم در پای صندوق‌های رای پای کار بیایند.

وی ترغیب مردم به حضور در پای صندوق های رای در شرایط فعلی را مصداق کار جهادی عنوان کرد و افزود: دشمنان در تلاشند میزان مشارکت ما در انتخابات را کمرنگ کنند که برای مقابله با توطئه های آنها باید حضور گسترده در انتخابات داشته باشیم.

صحرایی تاکید کرد: امروز جبهه استکبار تمام قد ایستاده تا من و شما رای ندهیم تا از این طریق به اهداف خود برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب نزدیک شوند.

نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به اهمیت شرکت آگاهانه مردم در پای صندوق های رای، گفت: باید همه تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی پرشور و آگاهانه انجام دهیم و از این طریق در جهت ساختن ایران قوی تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه انتخاب نماینده خوب جریان جهادی بوجود می آورد، گفت: اگر نمایندگانی متخصص و متعهد راهی مجلس کنیم، آن نمایندگان با وضع قوانین خوب در جهت محرومیت زدایی در جامعه تلاش خواهند کرد.

انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha