• سه‌شنبه / ۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۳:۵۹
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402120100402
  • خبرنگار : 50046

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی:

همه امکانات دانشگاه‌ برای جلب مشارکت حداکثری در انتخابات آماده است

همه امکانات دانشگاه‌ برای جلب مشارکت حداکثری در انتخابات آماده است

ایسنا/خراسان شمالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با تاکید بر اینکه همه امکانات دانشگاه برای تبیین ضرورت مشارکت در انتخابات مورد استفاده قرار می گیرد، گفت: از فضاهای موجود در دانشگاه، ظرفیت تشکل های دانشجویی و اساتید و فضای مجازی برای جلب مشارکت حداکثری و ایجاد شور انتخابات استفاده می شود.

دکتر جواد شاهین‌فر در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه تشکل‌های فرهنگی و اجتماعی اساتید و دانشجویی دانشگاه برنامه‌هایی را در ایام مانده تا انتخابات، در نظر گرفته اند، اعلام کرد: بیش از ۱۰ اثر مرتبط توسط معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در قالب پوستر، کلیپ، مصاحبه و .. تهیه شده است و در راستای ایجاد رونق در انتخابات منتشر می شود.

وی اضافه کرد: محتوای رسانه ای مناسب در قالب کرسی های آزاد اندیشی و ... جهت پخش در رسانه ملی و محلی نیز تهیه و در نظر گرفته شده است.

دکتر شاهین فر با بیان اینکه حضور شخصیت‌های سیاسی و اجتماعی، اساتید برجسته و خوشنام و دانشجویان فعال فرهنگی و اجتماعی در فضای اجتماعی خیلی مهم و تعیین کننده است، عنوان کرد: در همین راستا نیز جلسات پرسش و پاسخ دانشجویی با گروه‌های مختلف تدارک دیده شده است و با حضور دانشجویان و علاقمندان توسط دانشگاه برگزار می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به اینکه بیان پیشرفت‌های صورت گرفته پس از انقلاب اسلامی در کنار اشاره به مشکلات و انتقادات می‌تواند دانشجویان را به شرکت در انتخابات ترغیب کند، افزود: در همین خصوص نیز تربیون‌های آزاد دانشجویی در فضاهای دانشجویی دانشگاه برگزار می شود.

وی با اشاره به برنامه هایی که برای ارتقای سطح مشارکت بدنه دانشجویی و افزایش نشاط سیاسی در دانشگاه انجام شده، اعلام کرد: تشکل های دانشجویی و دانشجویان محور فعالیت ها در دانشگاه هستند.

به گفته دکتر شاهین فر در تمام برنامه ها مانند جشن‌ها، هیات های مذهبی، کارگاه های نشریات و... زمینه ترغیب و تبیین مشارکت در انتخابات فراهم شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha