• سه‌شنبه / ۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۷:۰۴
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402120100598
  • خبرنگار : 50604

مدیرکل ارشاد گلستان:

جشنواره خبرنگار امیدآفرین گلستان الگوی کشوری شد/ شرکت ۵۳ خبرنگار در این جشنواره

جشنواره خبرنگار امیدآفرین گلستان الگوی کشوری شد/ شرکت ۵۳ خبرنگار در این جشنواره

ایسنا/گلستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان آثار ارسالی خبرنگاران گلستانی به جشنواره امیدآفرین را فاخر و قابل تقدیر برشمرد و گفت: جشنواره امیدآفرین گلستان به دستور وزیر فرهنگ و ارشاد الگوی سایر استان‌ها قرار گرفت.

الهام متین بعدازظهر سه‌شنبه امروز، یکم اسفند در جشنواره رسانه‌ای خبرنگار امیدآفرین اظهار کرد: آیین اختتامیه جشنواره امیدآفرین با هدف تقدیر از اخبار برتر ویژه سفر دوم رئیس جمهور به استان گلستان و رونمایی از پوستر جشنواره خبرنگار حماسه آفرین ویژه دوره دوازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه گلستان همواره خط مقدم جهاد تبیین، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در جامعه هستند، افزود: جشنواره خبرنگار امیدآفرین با هدف تمرکززدایی از مرکز استان و پوشش جامع و کامل اخبار همه شهرستان‌ها در استان اجرا شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با بیان اینکه وزیر فرهنگ و ارشاد در روز اول سفر هیئت دولت به استان ضمن ابراز رضایت و خرسندی از برگزاری جشنواره امید آفرین، این جشنواره را به عنوان یک  جشنواره ملی مطرح و تصریح کرد: با دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مقرر شد تمام ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور در سفرهای استانی رئیس جمهور با الگوبرداری از استان گلستان این جشنواره را به صورت مشابه در سایر استان‌ها برگزار کنند.

متین تببین اقدامات انجام شده در سفر اول رئیس جمهور، افزایش کمی و کیفی و ضریب دهی به اخبار سفر را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد و تصریح کرد: با اجرای این جشنواره ظرفیت تمام شهرستان‌ها پای کار آمد و پوشش خوب خبری از اقدامات وزرا و  معاونین رئیس جمهور نیز داشتیم.

وی گلستان سرزمین برادری، جهاد تبیین، امید آفرینی، معرفی ظرفیت‌های گردشگری و خلیج گرگان را از دیگر بخش‌های این جشنواره دانست و اضافه کرد: قالب‌های جشنواره عکس، پوستر، موشن گرافی، مقاله، یادداشت، تیتر و گزارش نویسی و شهروند خبرنگار نیز بخش ویژه این جشنواره است. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان  با بیان اینکه بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ اثر به جشنواره امیدآفرین ارسال شد، گفت: آثار اصحاب رسانه گلستان بسیار غنی و امیدآفرین بود و انتظار می‌رود با توجه به انتخابات مجلس شکورای اسلامی همچنان قوی و تمام قد پای کار باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha