• چهارشنبه / ۲ اسفند ۱۴۰۲ / ۲۰:۱۰
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402120201572
  • خبرنگار : 50616

دانش آموزان منتخب مازندرانی به اردوی راهیان پیشرفت کشور اعزام شدند

دانش آموزان منتخب مازندرانی به اردوی راهیان پیشرفت کشور اعزام شدند

ایسنا/مازندران رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان آمل، از اعزام دانش آموزان منتخب و نمونه دختر مقطع متوسطه مازندران به اردوهای راهیان پیشرفت مناطق مرکز، شمال غرب و جنوب کشور خبر داد.

حجت الاسلام محمدعلی ابراهیم زاده امروز، ۲ اسفند درحاشیه اعزام این دانش آموزان از محل حسینیه ثارالله سپاه ناحیه شهرستان آمل به خبرنگار ایسنا گفت، در این مرحله تعداد ۳۰ دانش‌آموز نخبه ونمونه از شهرهای استان به این اردو اعزام می‌شوند.

وی هدف از این اردوها را بیشتر شدن موقعیت‌های یادگیری برای دانش آموزان در راستای اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دانست و افزود: طراحی این اردوها همچنین لبیک به پویش مهر رییس جمهور درخصوص روایت دستاوردهای کشورمان است.

رئیس اداره آموزش و پرورش آمل با اشاره به این‌که نخبگان دانش‌آموز دارای استعدادهای بسیاری هستند، خطاب به دانش آموزان گفت: شاید در حالت عادی برای دانش‌آموزان موقعیتی مانند اردوی راهیان پیشرفت را برای همه آن‌ها فراهم کنیم، اما نخبگان دانش آموزی که‌ اکنون از این موقعیت بهره می‌برید، غرور، عزت و افتخاراتی را که می‌بینید برای دوستان، همکلاسی‌ها و باقی دانش‌آموزان ایران اسلامی بازنشر خواهند کرد.

حجت الاسلام ابراهیم زاده افزود: دستاوردها و پیشرفت‌ها را با چشم دل ببینید و ایمان، عشق، تقوا و فضلیتی که وجود دارد را برای دوستان خود بازگو کنند.

دانش آموزان منتخب مازندرانی به اردوی راهیان پیشرفت کشور اعزام شدند

وی، با تاکید بر اینکه نیاز است تا دانش‌آموزان از دستاوردها و اتفاقات خوب کشور آگاهی پیدا کنند، اظهار کرد: جهاد تبیین و بیان روایت‌ها از جمله وظایفی است که دانش‌آموزان در انجام آن‌ها باید هوشیار باشند.

وی افزود: افتخارآفرینی‌ها باید به یکدیگر انتقال داده  شود چراکه رسالت ما انجام این کار است. امید است اردوهای به‌یادماندنی را شاهد باشیم و از این طریق راه شهدا ادامه یابد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha