• یکشنبه / ۶ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402120603426
  • منبع : نمایندگی همدان

سطح تمام گردنه‌های همدان لغزنده و مه‌آلود است

سطح تمام گردنه‌های همدان لغزنده و مه‌آلود است

ایسنا/همدان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان گفت: با توجه به بارش برف پراکنده از شب گذشته سطح تمام گردنه‌ها و محورهای کوهستانی استان همدان لغزنده و مه‌آلود است.

مهرداد آهکی از اجرای ۲۰۰۰ کیلومتر باند-برفروبی و نمک‌پاشی در سطح راه‌های استان همدان خبر داد و اعلام کرد: سطح تمام راه‌های کوهستانی و گردنه ها استان همدان مه آلود و لغزنده است که این مستلزم رعایت سرعت مطمئنه، رعایت فاصله طولی مناسب با خودرو جلویی و عدم شتاب زدگی از سوی رانندگان است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری استان، وی یادآور شد: هم اکنون ۵۶۳ نفر نیروی راهدار با استفاده از ۳۱۳ دستگاه از ماشین الات راهداری در ۳۵ باب راهدارخانه و ۴۵ گردنه برفگیر و ۵۰ اکیپ واکنش سریع راهداری در محورهای مواصلاتی مستقر بوده و در حال خدمت رسانی به همشهریان و هموطنان هستند.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان در ادامه از ثبت افزون بر ۲۴۵ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان طی ۱۱ ماهه امسال خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۴۵ میلیون و ۵۶۹ هزار تردد توسط ۸۰ سامانه تردد شمار در سطح محورهای مواصلاتی استان همدان به ثبت رسیده این درحالیست که پارسال طی همین مدت ۲۳۰ میلیون و ۶۵۰ هزار تردد در محورهای همدان به ثبت رسیده بود و این نشانگر افزایش ۶.۵ درصدی کل ترددها نسبت به مدت مشابه پارسال است.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری ۲۱ میلیون و ۴۵۵ هزار ورودی وسیله نقلیه به استان بوده و ۲۱ میلیون ۴۹۷ هزار وسیله نقلیه نیز از استان خارج شده و طبق این آمار نرخ افزایش ورودی و خروجی استان نسبت به مدت مشابه پارسال ۷.۳ درصد افزایش داشته است.

آهکی در پایان اظهار کرد: پارسال طی ۱۱ ماهه سال ۱۹ میلیون و ۹۰۶ هزار وسیله نقلیه ورودی استان بوده، ۲۰ میلیون و ۱۲۷ هزار وسیله نقلیه نیز از استان همدان خارج شده بود. با توجه به افزایش ۶.۵ درصدی کل ترددهای امسال نسبت به مدت مشابه پارسال، ما امسال شاهد کاهش ۱۵ درصدی مجموع تصادفات جاده ای و کاهش ۵ درصدی تلفات جاده ای در محورهای استان همدان هستیم.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha