• سه‌شنبه / ۸ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۰:۵۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402120804786
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

عضو جامعه مهندسین کشور:

رضایتمندی مردم از خدمات دولت بر مشارکت می‌افزاید

رضایتمندی مردم از خدمات دولت بر مشارکت می‌افزاید

ایسنا/اصفهان عضو جامعه مهندسین کشور با انتقاد از بعضی سختگیری‌های اداری در اصفهان گفت: رضایتمندی مردم از خدمات دولت بر مشارکت در انتخابات می‌افزاید.

عباس حاج رسولیها در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به سختگیری و بروکراسی سخت اداری در استان اصفهان اظهار کرد: این وضعیت باعث بروز نارضایتی مردم شده و باید شرایط برای فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی تسهیل شود.

وی با بیان اینکه رضایتمندی از مهم‌ترین اصول مؤثر بر افزایش مشارکت سیاسی است، تصریح کرد: اگر دستگاه‌های اداری در استان اصفهان رضایت مردم را به دست آوردند آنگاه همین موضوع فعالیت‌های مشارکتی را افزایش می‌دهد.

عضو جامعه مهندسین کشور با بیان اینکه مردم استان اصفهان همواره در صحنه‌های مختلف نظام حضور داشته‌اند، افزود: در انتخابات 11 اسفند نیز این مشارکت رقم خواهد خورد و حماسه‌ای دیگر آفریده خواهد شد.

وی اضافه کرد: مردم مشکلات و سختی‌ها را پای نظام و انقلاب نگذاشته‌اند و سهم خود را در حفظ خون شهدا و آرمان‌های جمهوری اسلامی ایفا می‌کنند، اما هرچقدر خدمت‌رسانی بهتر صورت بگیرد انگیزه برای مشارکت در انتخابات نیز بیشتر می‌شود.

حاج رسولیها با اشاره به اینکه فضای انتخاباتی در اصفهان جان تازه گرفته است، خاطرنشان کرد: صدور بیانیه‌ها و شکل‌گیری ائتلاف‌ها توانسته بر ایجاد شور انتخاباتی بیفزاید و فضا را گرم کند.

عضو جامعه مهندسین کشور همین اتفاقات را موجب شور و نشاط انتخاباتی اعلام کرد و یادآور شد: تا روز جمعه شرایط مشارکتی و شور انتخاباتی بیشتر خواهد شد.

به اعتقاد وی، نیروهای توانمندی برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی پیشگام شده‌اند و ائتلاف‌ها نیز توانسته افراد کارآمد را در کنار همدیگر قرار دهد.

حاج رسولیها تلاش مردم برای شناخت بهترین‌ها را لازمه یک مجلس توانمند دانست و تصریح کرد: مردم سعی کنند در این ایام با بررسی سوابق و عملکرد گذشته و برنامه‌های پیش روی کاندیداها، بهترین افراد را انتخاب کنند.

عضو جامعه مهندسین کشور، حضور در انتخابات را همچنین برای وحدت ملی و تأثیرات بین‌المللی مؤثر دانست و گفت: در کنار یکدیگر انسجام ملی را تقویت کرده و در بعد بین‌المللی نیز عزت‌آفرینی می‌کنیم.

وی گره‌گشایی از مشکلات اقتصادی را متأثر از حضور در صحنه و انتخاب اصلح دانست و خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات با حضور مردم در صحنه‌های سیاسی به لحاظ تأثیر بین‌المللی رفع می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha