• سه‌شنبه / ۸ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۷
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402120805028
  • خبرنگار : 50229

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان:

مشارکت در انتخابات ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است

مشارکت در انتخابات ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است

ایسنا/خوزستان رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: مشارکت در انتخابات برای شکل‌گیری مجلس قوی ضرورتی اجتناب ناپذیر بوده و تامین‌کننده امنیت کشور است.

مجید نبی پور در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو اظهار کرد: محکمترین افراد در عرصه زندگی افرادی هستند که به مام وطن احترام خاصی می‌گذارند و افراد اگر سرزمین مادری را قبول نداشته باشند به هیچ قراردادی پایبند نخواهند بود.

وی افزود: مردم باید احساس کنند سرنوشتشان به هم وصل است. حس وطن دوستی، وطن‌خواهی و  وطن‌پرستی باید از دوران کودکی در هر فرد نهادینه شود و در جوانی به ثمر بنشیند و برای رسیدن به این مهم باید پدران و مادران زبان ارتباط با فرزند خود را یاد بگیرند.

نبی پور بیان کرد: عزت نفس ملی شاه کلید وطن‌دوستی است و هر فرد باید ارزش خود و جایگاه کشورش را بداند. حکومت ما حکومت مردمی است و همه ترس دشمن از مردم ماست.

وی با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات و تاثیر و بازتاب آن در سطح جهانی ادامه داد: ۳ نماد ارزیابی اقتدار جمهوری اسلامی ایران در شاخص‌های جامعه‌شناسی که در دنیا ثبت شده، راهپیمایی ۲۲ بهمن، انتخابات و راهپیمایی روز جهانی قدس است.

نبی پور اظهار کرد: مشارکت در انتخابات برای شکل‌گیری مجلس قوی ضرورتی اجتناب‌ناپذیر بوده و همچنین تامین‌کننده امنیت کشور است و آنقدر در جامعه کشاورزی و عشایری آگاهی و عِرق ملی وجود دارد که همواره می‌خواهند خودشان، سرنوشت‌شان را تعیین کنند و همیشه نیز میزان مشارکت در این قشر بسیار بالا بوده است.

وی ادامه داد: مطمئن هستیم که در این دوره هم مشارکت مردم و اقشار مختلف به ویژه جامعه کشاورزان استان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان مانند سال‌های قبل، بالا و پررنگ خواهد بود و دشمنان را ناکام خواهند گذاشت و به ندای رهبری لبیک خواهند گفت و در سرنوشت خود مشارکت می‌کنند.

نبی پور با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی از مردم خواست تا حضور پرشکوه و حماسی داشته باشند و در این راستا افزود: البته همیشه هم همین طور بوده است. امسال هم به فضل الهی همچنان حضور مردم به ویژه روستائیان، کشاورزان و عشایر صبور و زحمتکش که ولی نعمتان جامعه انقلاب اسلامی هستند و همواره در همه صحنه‌های انقلاب پای کار بوده‌اند، گسترده خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha