• سه‌شنبه / ۸ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۲
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1402120805146
  • خبرنگار : 71295

بیائیم با اثر انگشت، جان تازه‌ به انقلاب اسلامی دهیم

بیائیم با اثر انگشت، جان تازه‌ به انقلاب اسلامی دهیم

ایسنا/بوشهر رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای شهر بوشهر با اشاره به اینکه شهدا برای حفظ انقلاب جان دادند گفت: بیائیم با اثر انگشت خود جان تازه‌ای به انقلاب اسلامی دهیم و دشمن را مایوس و قلب آقا امام عصر (عج) را شاد کنیم.

خدیجه گرشاسبی با اشاره به اینکه در انتخابات مسئولان کشور تعیین می‌شوند اظهار کرد: باید سیاسیونی که دارای تقوا، سیاست، کیاست و دلسوز مردم باشند انتخاب شوند.

عضو شورای شهر بوشهر با بیان اینکه باید در انتخابات شرکت کرده و تصمیم بگیریم افرادی را وارد میدان کنیم که بتوانند تصمیم‌گیری کنند گفت: سرنوشت مردم را، خود مردم در میدان حضور باید تعیین کنند.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای شهر بوشهر، خاطرنشان کرد: مردم چه خواص و چه عوام در انتقال و معرفی نمایندگان اصلح دقت کنند.

وی انتخابات ۱۱ اسفند را انتخاب مجدد نظام دانست و تصریح کرد: یکی از وظایف مهم ما در این انتخابات حضور در پای صندوق‌های رأی است.

گرشاسبی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر انتخابات پرشور و مشارکت حداکثری گفت: در کنار این مشارکت در انتخاب اصلح باید کاندیداها دارای تقوای عملی باشند.

عضو شورای شهر بوشهر با بیان اینکه انتخاب امروز بر سرنوشت جامعه اثر خواهد گذاشت اظهار کرد: انتخابات امروز ما زنده نگه‌داشتن این نظام را در پی خواهد داشت و تار و پود ایران اسلامی را بالا خواهد برد.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای شهر بوشهر، بر توصیه حضور جوانان هم استانی در این صحنه حضور تأکید کرد و افزود: وظایفی که یک جوان مومن انقلابی دارد شرکت در انتخابات است.

وی به هزینه‌های هنگفت رسانه‌های معاند برای تشویق مردم ایران به عدم حضور حداکثری در انتخابات اشاره کرد و گفت: دشمنان برای حضور خانواده ایرانی ابهامات ایجاد کرده و با دیگر شبکه‌های معاند دست به دست هم دارند که جوانان ما رأی ندهند؛ اما غلط پنداشتند، زیرا جوانان ما از نسل انقلاب و شهدا هستند و همه با هم پای صندوق‌های رأی خواهند رفت و  همچون سال‌های گذشته به وظایف خود عمل خواهند کرد.

گرشاسبی با بیان اینکه روز ۱۱ اسفند همه ما به کوری چشم دشمن منادیان این انقلاب خواهیم بود توصیه کرد: من از بانوان بوشهری می‌خواهم که شعار حاج‌ قاسم که گفتند که میدان جنگ با ما بود و میدان انتخابات با شما لبیک گویند و در انتخابات شرکت کنند.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای شهر بوشهر، با اشاره به پیام مهم رهبر معظم انقلاب گفت: ملاک انتخاب ما وحدت است نه نمایش زهد انقلابی‌گری در ظاهر و اشرافی‌گری می‌باشد.

عضو شورای شهر بوشهر با تأکید بر اینکه امروز ما اگر انتخاب نکنیم دیگران انتخاب خواهند کرد و ما آن انتخاب دیگران را انتخاب کرده‌ایم خاطرنشان کرد: شرکت در انتخابات این دوره سرنوشت ساز خواهد بود؛ زیرا دشمن زبون خود را به آب و آتش می زند که مردم در انتخابات شرکت نکنند یا حضور حد اکثری نداشته باشند.

وی حضور در این دوره را باعث امنیت بیشتر خواند و یادآور شد: شرکت در این دوره انتخابات همانند حضور در دفاع مقدس که جنگ حق علیه باطل بود است؛ زیرا بعضی افراد در جنگ علی‌رغم اینکه توانایی حضور داشتند حضور نداشتند و بعد از جنگ بسیار پشیمان شدند، حتی آنهایی که در جنگ شرکت کردند و شهید نشدند بسیار غصه خوردند.

به گزارش ایسنا به نقل از شورای شهر بوشهر، گرشاسبی در ادامه خاطرنشان کرد: نشود که بعد از پایان رأی‌گیری از عدم حضور خود در این امرمقدس پشیمان و نادم شویم که دیگر فایده ندارد و هزینه‌های بیشتری پرداخت خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha