• سه‌شنبه / ۸ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۸:۵۴
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402120805353
  • منبع : نمایندگی خوزستان

فراخوان اساتید دانشگاه پیام نور خوزستان برای مشارکت در انتخابات

فراخوان اساتید دانشگاه پیام نور خوزستان برای مشارکت در انتخابات

ایسنا/خوزستان اساتید دانشگاه پیام نور استان خوزستان در بیانیه‌ای برای مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری فراخوان دادند.

به گزارش ایسنا، در این بیانیه آمده است:

بسمه تعالی

«حضور در انتخابات یکی از مستحکم ترین وسیله هایی است که این ملت می‌تواند آن را مثل یک زره پولادین در مقابل خود و در مقابل حمله دشمنان و سوءنیّت و بد دلی مستکبران و دخالت کنندگان نگه دارد»

مقام معظم رهبری

مردم عزیز ایران و مردم شریف و فداکار استان خوزستان،

با سلام و تحیت

با عنایت به اصول و آموزه‌های اسلامی که بر رشد و تعالی انسانی تأکید دارد و مشارکت مردمی را یکی از اصلی‌ترین ابزارهای اعتلای جامعه می‌داند، اینجانبان اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور استان خوزستان، شما بزرگواران را به حضور گسترده و آگاهانه در انتخابات پیش رو دعوت می‌کنیم.

مشارکت در انتخابات، تنها یک حق نیست بلکه وظیفه‌ای دینی و ملی است که بر عهده هر یک از ما قرار دارد تا با انتخاب نمایندگان شایسته، زمینه رشد و پیشرفت جامعه و استقرار عدالت را فراهم آوریم. این مشارکت، نه تنها فساد را کاهش داده و شفافیت را افزایش می‌دهد، بلکه باعث تقویت اعتماد عمومی و افزایش وحدت اجتماعی می‌شود.

ما باور داریم که مشارکت فراگیر، ضامن امنیت پایدار، سلامت روانی جامعه و تحکیم پایه‌های مردمسالاری است. این امر، نه تنها موجب بهبود کارآمدی در حل مسائل کشور می‌شود بلکه توان رایزنی‌های بین‌المللی را در جهت تحقق منافع ملی افزایش می‌دهد. واضح است که برنامه‌ریزی صحیح اقتصادی جهت حل مسائل معیشتی صرفا در بستر امنیت و آرامش کشور قابل انجام است. مشارکت حداکثری در انتخابات می‌تواند موجب دفع توطئه‌های آشوب طلبانه، ممانعت از فشارها و تحریم‌های بین‌المللی و ضامن امنیت و آرامش کشور برای پرداختن به مسایل مهم اقتصادی باشد.

با توجه به اهمیت بی‌بدیل مشارکت در انتخابات که هم از دیدگاه دینی و هم از منظر قانون اساسی مورد تأکید قرار گرفته و با الهام از سیره امامین انقلاب که بر اهمیت این مشارکت تأکید داشته‌اند، از شما عزیزان دعوت می‌کنیم با حضوری فعال و آگاهانه در این رویداد مهم، آینده‌ای روشن برای ایران اسلامی و به ویژه استان پرافتخار خوزستان رقم بزنیم.

باشد که با مشارکت همگانی، شاهد ایرانی سربلند، مقتدر و پیشرفته در عرصه‌های ملی و بین‌المللی باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha